Apsnigtos ir apledėjusios gatvės – tai įprastas vaizdas daugelyje Europos šalių. Estijoje temperatūrai gerokai nukritus žemiau nulio, tvirtas ledas, kuriuo galima važiuoti, Baltijos jūros paviršiuje laikosi net 50 dienų šaltuoju metų laiku. Tai unikalu visoje Europoje. „Opel Ampera“ kasdienio važinėjimo galimybės su žurnalistų komanda Estijoje, buvo išbandytos ant užšalusios jūros.
Elektromobilis įveikė šimtus kilometrų taip įrodydamas savo patikimumą važiuoti šaltuoju metų laiku. Gamintojo teigimu, dėl pastovios baterijos temperatūros kontrolės sistemos, net ir žiemos šalčiai nėra problema geriausiai Europoje parduodamam elektromobiliui.
Automobiliai gali važiuoti ledu, kurio storis ne mažesnis kaip 25 cm ir taip pasiekti jūroje nutolusias salas be kelto. Daugybę 10 km atstumo atkarpų „Ampera“ įveikė be jokio vargo, taip įrodydama, kad elektrinio mobilumo šaltis nesustabdys. Automobilis naudodamas baterijos energiją važiuoja esant žemesnei nei 10 laipsnių šalčio temperatūrai.
Temperatūrai nukritus dar žemiau, automobilis gali važiuoti toliau, nes benzininis variklis per elektros generatorių krauna bateriją toliau. Esant šaltam orui, baterijos įkrovimo metu gaunama šiluma ją šildo, todėl galia varikliui teikiama visu pajėgumu, o baterija ne taip greitai išsikrauna.
16 kWh ličio jonų baterija maitina 111 kW/150 AG elektrinį variklį. Priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir vairavimo įpročių, su pilnai įkrauta baterija, 40 – 80 km atstumą galima įveikti visiškai neteršiant aplinkos. Pagal oficialių anglies dvideginio taršos ir degalų sąnaudų Europoje reglamentą (R(EC) 715/2007), „Ampera” sunaudoja 1,2 l/100 km degalų, o anglies dvideginio tarša neviršija 27 g/km.
Elektromobilio sukimo momentas yra 370 Nm, nuo 0 km iki 100 km įsibėgėja per 10 sekundžių bei išvysto maksimalų 161 km/h greitį.