Tarptautinės Frankfurto automobilių parodos atidarymo dieną, Automobilių prekės ženklo konkurso nugalėtojų apdovanojimo ceremonijoje vertinimo komisija bendrovei „Renault“ įteikė penkis apdovanojimus. Automobiliai „Clio“, „Captur“ ir „ZOE“ apdovanoti už jų išorės dizainą, o „A110-50“ koncepcinis automobilis pelnė apdovanojimą koncepcinių automobilių kategorijoje. Bendrovės „Renault“ parodos stendo koncepcijai „The Bump“, kuri šįmet jau buvo apdovanota „Red Dot“ prizu, irgi skirtas Automobilių prekės ženklo konkurso apdovanojimas.
2013 m. rugsėjo 10 d. tapo reikšminga data „Renault Design“ istorijoje. Apdovanojimų ceremonijoje, kurią vakare Frankfurte surengė Vokietijos dizaino taryba, bendrovei „Renault“ įteikti penki apdovanojimai: trys – už serijinius modelius, vienas – už koncepcinį automobilį ir vienas – už stendo, kuris pirmą kartą iškilmingai atidarytas 2012 m. Paryžiaus automobilių parodoje, koncepciją.
Vertinimo komisija, kurią sudarė dešimt nepriklausomų narių – dizaino ekspertų – apdovanojimus kategorijoje „Geriausia masiškai gaminamo automobilio išvaizda“ įteikė automobiliams „Clio“, „Captur“ ir „ZOE“. Visi trys modeliai rinkoje pasirodė mažiau nei prieš metus ir yra „Renault“ naujosios dizaino politikos pradininkai.
Automobilis „Alpine A110-50“, kurį bendrovė pirmą kartą parodė 2012 m. Didžiojo prizo lenktynių Monako etape, pelnė apdovanojimą koncepcinių automobilių kategorijoje. „Alpine A110-50“ sukurtas legendinio „Alpine A110“ 50-osioms metinėms pažymėti.
Bendrovės „Renault“ parodos stendo koncepcija „The Bump“, kurią lankytojai pirmą kartą išvydo 2012 m. Paryžiaus automobilių parodoje, pelnė apdovanojimą kategorijoje „Architektūra“. Šis apdovanojimas – tai DGT architektų ir „Renault“ sėkmingo bendradarbiavimo pripažinimas. 2013 m. stendas „The Bump“ apdovanotas ir „Red Dot“ prizu.
Stendo koncepcijos kūrėjai įkvėpimo sėmėsi iš vienos visiems demonstruojamiems automobiliams būdingos ypatybės – judėjimo. Tokiu stendu siekta sukurti judėjimo pojūtį. Jame demonstruojami automobiliai išdėstyti koncentriškai aplink vieną arba du kalnelius, kurių viršuje įrengtos besisukančios platformos. Nesvarbu, kokioje stendo vietoje stovėtų lankytojas, automobilį jis mato iš visų pusių. Judėjimo pojūtį, kurį sukuria toks trimatis išdėstymas, dar labiau sustiprina grindų danga ir spalvotas lubų apšvietimas – keisdami spalvą, šviesos rutuliai iš lengvo juda aukštyn ir žemyn.
Naujoji „Renault“ stendo koncepcija naudojama stambiausiose pasaulinėse automobilių parodose, įskaitant Ženevos, Šanchajaus ir Frankfurto parodas.
Automobilių prekės ženklo konkursas, kurį 2011 m. įsteigė Vokietijos dizaino taryba, yra svarbiausias tarptautinis dizaino konkursas. Šio konkurso apdovanojimai jau spėjo pelnyti pasaulinio masto reputaciją kaip vieni geidžiamiausių tobulos kokybės dizaino srityje įvertinimų.
Vokietijos dizaino tarybą 1953 m. įsteigė Vokietijos Parlamentas, siekdamas sustiprinti dizaino srities kompetenciją Vokietijos pramonėje.