„Bugatti“ oficialiai patvirtino, kad „Veyron Super Sport“ pamaina bus pristatyta ateinančių metų rugsėjo mėnesį Frankfurto automobilių parodoje.
Duodamas interviu britų žurnalui „Auto Express“ vyriausiasis kompanijos inžinierius Jensas Schulenburgas užsiminė, kad „Bugatti“ koncentruojasi ties bendro automobilio svorio sumažinimu 250 kg ir dėl šio tikslo netgi svartys galimybę pritaikyti iš anglies pluošto kompozicinių medžiagų pagamintus ratlankius.
Dar įdomiau yra tai, kad jis patikino, jog šiuo metu nagrinėjama ir hibridinė jėgainė. Naujasis „Veyron“ išlaikys įspūdingą keturiomis turbinomis aprūpintą W16 tipo variklį, tačiau jo darbinis tūris išaugs nuo 8,0 iki 9,6 litro. Kartu su elektros motoru, šio superautomobilio galia gali siekti 1600 AG.
Sklando gandai, kad tokia trauka turėtų leisti šiam modeliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 1,8 sekundės ir išvystyti maksimalų beveik 470 km/h greitį.
Panašu, kad magiškoji 300 mylių per valandą (482 km/h) riba nebe taip ir toli.