Rinkos tyrimų bendrovės "Strategy Analytics" duomenimis, gamintojos "Nokia Oyj", "Siemens AG" ir "Motorola Inc" sugebėjo padidinti mobiliųjų telefonų pardavimus ir užimamas rinkos dalis. Pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, nauji modeliai net 13 proc. pakėlė bendrus pardavimus Vakarų Europoje.
Pasak "Strategy Analytics", mobiliųjų telefonų pardavimai Vakarų Europoje minėtu laikotarpiu padidėjo nuo 49,3 mln. iki 55,5 mln. vienetų. Lyderės pozicijas dar labiau sutvirtino "Nokia", kuriai, be kita ko, padėjo fotografuojantis modelis 7250. Tuo tarpu "Motorola" iš trečios vietos išstūmė "Samsung Electronics Co".
"Pusę Vakarų Europos rinkos užimanti "Nokia" yra tvirtai įsigalėjusi ir iš esmės konkuruoja pati su savimi", - elektroniniu paštu išplatintoje ataskaitoje teigė "Strategy Analytics" analitikas Neilas Mawstonas (Nylas Mostonas).
Mobiliųjų telefonų paklausa atgyja, nes "Nokia", "Siemens" ir kitos gamintojos pristato naujų modelių su fotoaparatais bei žaidimų ir elektroninio pašto funkcijomis. "Strategy Analytics" nuomone, rinkos augimas tikriausiai tęsis ir antrąjį šių metų pusmetį, nes jį skatins nauji modeliai ir Vakarų Europos ekonominis atsigavimas.
Per pirmus šešis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2002-ųjų laikotarpiu, "Nokia" užimama rinkos dalis pasistiebė nuo 44 proc. iki 49 proc. Suomijoje įsikūrusios gamintojos pardavimai pašoko 27 proc. - iki 27,3 mln. vienetų.
ELTA