Mažmeninės prekybos drabužiais bendrovė - UAB "Baltika Lietuva" (buvusi "Baltmano prekyba"), pernai pasiekusi 16 mln. litų pardavimų apimtis, arba 51 proc. didesnes nei 2001 metais (10,6 mln. litų), šiemet planuoja 45 proc. apyvartos augimą.
"Baltika Lietuva" yra Estijos drabužių kompanijos "Baltika Group" antrinė bendrovė Lietuvoje.
"Pardavimų apimtys rodo, kad Lietuvos drabužių rinka sėkmingai auga", - sakė "Baltika Lietuva" prekybos ir rinkodaros vadovė Daina Vigelienė. Jos teigimu, per pastaruosius metus labai padidėjo pirkėjų reiklumas, poreikiai ir galimybės. Šiemet Lietuvoje "Baltika Lietuva" planuoja plėsti "CHR/Evermen" parduotuvių tinklą ir atidaryti 3 naujas šio vardo parduotuves Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje. Be to, ypatingas dėmesys bus kreipiamas į esamų parduotuvių efektyvumo didinimą.
Praėjusiais metais Lietuvoje "Baltika Lietuva" pristatė naują tarptautinį prekės ženklą "Monton". "Baltman" vardo parduotuvių prekybos tinklas Lietuvoje buvo pertvarkytas - duris atvėrė 6 naujos "Monton" parduotuvės. Šiuo metu "Baltika Lietuva" vienija 6 "Monton", 3 vyriškais drabužiais prekiaujančias "Baltman" parduotuves Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, taip pat 1 "CHR/Evermen" parduotuvę Šiauliuose ir 1 drabužių išpardavimo saloną Vilniuje.
Pirmoji "CHR/Evermen" parduotuvė buvo atidaryta praėjusių metų gruodį. Iki 2004 metų "Baltika Lietuva" planuoja turėti iki 20 parduotuvių tinklą. Šiuo metu bendrovė turi 11 parduotuvių, joje dirba per 70 darbuotojų.
"Baltika Lietuva" pernai užėmė apie 7 proc. Lietuvos mažmeninės drabužių prekybos rinkos ir iki 2003 metų pabaigos užimamą dalį ketina padidinti du kartus.
Tarptautinė drabužių gamybos bei mažmeninės prekybos kompanija "Baltika Group" iš viso valdo 61 parduotuvę 7 šalyse - be Baltijos, Lenkijoje, Ukrainoje, Švedijoje, Rusijoje. Artimiausiu metu grupė planuoja žengti į naujas Rytų ir Centrinės Europos rinkas ir iki 2004 metų sieks tapti pirmaujančia mažmeninės prekybos įmone šiame regione.
BNS