Naujasis "Mazdos" vadovas Hisakazu Imaki nekantrauja paimti į rankas kompanijos vairą. Praėjusio mėnesio pabaigoje po staigaus buvusio kompanijos vadovo pasitraukimo H. Imaki perėmė vadovavimą penktai pagal dydį Japonijos automobilių gamintojai. Grįžęs iš Vokietijoje vykusios Frankfurto automobilių mugės jis teigė kompanijoje nepraleidęs dar nė vienos dienos.

Kokie uždaviniai laukia naujojo "Mazdos" vadovo? Padidinti gamybos pajėgumą Kinijoje, pagerinti pardavimus JAV bei kurti bendrovės ateities planus.

Vienas iš kompanijos uždavinių yra pagerinti automobilių pardavimus JAV, kur Japonijos automobilių gamintojai gauna didžiausias pajamas. Šiais metais "Mazdos" pardavimai JAV siekia 6,4 proc. O tai yra tolokai nuo prognozuoto 8,4 proc.

H. Imaki teigia, kad bendrovės rezultatus gali pagerinti nauji automobilių modeliai: sedanas "Mazda3" ir dvi "Mazda6" versijos. Tačiau analitikai mano, kad intensyvėjant kainų karui bus sunku parduoti planuojamus 280 tūkst. automobilių.

Nepaisant aršios pasaulinės konkurencijos, išlaidų mažinimas bei išaugę pardavimai Europoje padėjo finansiniais metais, pasibaigusiais kovą, padidinti "Mazdos" pelną iš pagrindinės veiklos 77 proc. - iki 50,66 mlrd. jenų (430 mln. JAV dolerių).

Mažėjant Europos rinkai, "Mazdos" pardavimai vis dar auga, Japonijoje šiais metais jie padidėjo 10 proc., nors prognozuotas buvo tik 7,4 proc. prieaugis.

REKLAMA

Pardavimams Kinijoje teigiamos įtakos turėjo naujas "Mazda6" modelis, užsikovojęs kinų simpatijas ir privertęs šiais metais padidinti parduodamų automobilių skaičių nuo 45 tūkst. iki 70 tūkst. Praėjusiais metais buvo parduoti tik 22 tūkst. automobilių. Vis dėlto "Mazda" išlieka nedidele žaidėja Kinijos rinkoje - ji užima tik 2 proc. rinkos.

H. Imaki, buvęs kompanijos viceprezidentas, kelerius metus buvo atsakingas už "Mazdos" inžinerijos ir gamybos padalinius. 60-metis H. Imaki tapo pirmuoju generaliniu direktoriumi japonu po to, kai 1996 m. "Ford" perėmė įmonės kontrolę.

“Reuters”-ELTA


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų