Du trečdalius elektroninio pašto vartotojų gaunamų laiškų parašo įvairaus plauko apgavikai, bandantys suklaidinti jų gavėjus melaginga informacija. Tokią išvadą padarė JAV Federalinės komunikacijų komisijos (FCC) ekspertai, ištyrę atsitiktinai parinktus masiškai siuntinėjamus reklaminius laiškus.
Šiuo metu kas antras JAV interneto vartotojų gaunamas elektroninis laiškas yra neprašytos komercinės reklamos (spam) pavyzdys.
FCC ekspertai ištyrė tūkstantį masiškai siuntinėjamų reklaminių laiškų, atsitiktinai atrinktų iš viso antrojo 2002 m. pusmečio “spemo” srauto. Paaiškėjo, kad 66 proc. tokių laiškų “subject” ir “sender” laukeliuose pateikiama žinomai melaginga informacija arba jie parašyti tikrų sukčių. 33 proc. tokių laiškų siuntėjų įrašus “sender” laukelyje naudoja siekdami atkreipti laiškų gavėjų dėmesį ir įtraukti juos į tolesnę apgaulingą veiklą. 42 proc. “spemerių” bando sukurti iliuziją, neva laiškas parašytas gavėjams pažįstamų žmonių.
Daugiausiai klaidingos informacijos pateikiama finansinio pobūdžio reklaminiuose laiškuose - daugiau nei pusė jų įrašų “subject” ir “sender” laukeliuose yra melagingi. Nustatyta, kad 90 proc. masiškai siuntinėjamuose laiškuose reklamuojamų verslo ir investavimo galimybių yra paprasčiausios apgavystės.