• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

“Bang &Olufsen” duomenimis, pateiktais Kopenhagos biržai, kompanijos apyvarta nuo 2002 metų birželio iki gruodžio padidėjo 61 mln. ir pasiekė 2 058 mln. Danijos kronų (946 680 000 Lt). Palyginti su pirmuoju 2002 m. pusmečiu, ji išaugo 3 procentais.

REKLAMA
REKLAMA

Ypač sėkmingos kompanijai buvo svarbiausios rinkos - Didžioji Britanija, Ispanija, Italija ir Skandinavija, taip pat ir sparčiausiai auganti besiplečiančių rinkų grupė, kuriai priklauso Rusija, Artimųjų Rytų, Pietų Amerikos, Afrikos ir Rytų Europos šalys, tarp kurių Lietuva užima puikias pozicijas.

REKLAMA

Didžioji Britanija 2002 metais tapo didžiausia “Bang&Olufsen” produktų rinka - joje apyvarta išaugo 51 mln. DKK (23 460 000 Lt). Siekiant pagerinti rezultatus tokiose rinkose kaip Vokietija ir Olandija (kurių ypač pirmoji išgyvena ekonominę krizę), į jas šįmet labiau koncentruosis produkcijos tiekėjai. JAV rinka dėl smukusio dolerio kurso lieka gan problemiška, tačiau Valstijos išlaikė tą patį apyvartos lygį, kaip ir prieš metus. “B&O” grupės tarybos pirmininkas Jorgenas Worningas čia mato augimo perspektyvų, ypač pristačius naująjį plazminio ekrano televizorių “BeoVision 5”.

REKLAMA
REKLAMA

Apžvelgiant pasaulio rinką, matyti, kad daugiausiai produkcijos buvo tiekiama Jungtinės Karalystės parduotuvėms, per pusmetį apyvarta padidėjo 24 proc. Danijoje apyvarta augo 12 mln. Lt, arba 13 proc., Ispanijoje ir Portugalijoje - beveik 13 mln. Lt, arba 30 proc. Naujųjų besiplečiančių rinkų grupėje augimas buvo didžiausias - 38 proc (8 280 000 Lt).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

“Bang&Olufsen” kompanijai atstovaujančios Lietuvoje bendrovės “Beola” direktorius Naglis Nasvytis džiaugėsi, kad naujai besiplečiančių rinkų grupėje Lietuva pagal pardavimus atrodo solidžiai - per praeitų metų antrą pusmetį prekių buvo parduota už 1,2 mln. Lt, o tai sudaro net 1,9 proc. visos besiplečiančių šalių rinkų grupės. “Mes esame labai patenkinti, turėdami beveik 2 proc. tokios didelės rinkos, - sakė N. Nasvytis.

REKLAMA

Apyvartos augimui Lietuvoje turėjo įtakos ir tai, kad bendrovė “Beola” prieš metus pradėjo atstovauti “Bang&Olufsen” tiesiogiai, be tarpininkų. Todėl pagerėjo tiekimo sąlygos, pristatymo terminai, produktų garantijos ir dabar visi nauji gaminiai pristatomi tuo pačiu metu, kaip ir Vakarų Europoje.

Planuodama, kad pardavimai ir toliau augs. UAB “Beola” balandžio mėnesį atidaro naująjį “Bang&Olufsen” saloną Vilniuje, Pasažo skersgatvyje. “Tai bus aukščiausius standartus atitinkantis šios kompanijos B1 klasės salonas, kuris bus ir vienas pirmųjų Rytų Europoje”, - sako N. Nasvytis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų