Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Anksčiau Lietuvoje vienas iš reklamos būdų buvo (o gal ir dabar yra?) beveik Gutenbergo metodu spausdinamos afišos. Vieninteliai jų dizaino elementai buvo raidžių dydis ir kelios spalvos – juoda, raudona, žalia, kartais – mėlyna.

REKLAMA

Vakar (trečiadienį) atlikau nediduką sociologinį tyrimą. Keliolikos žmonių paklausiau, kaip reaguotų, pamatę primityvoką afišą su štai tokiu tekstu:

Vilniaus simfoninio orkestro edukacinių koncertų ciklas.Abonementas Nr. 3Koncerto tema – „Vakarų Europos šiuolaikinės muzikos klasika“Programoje: G. Ligeti, J. Cage'o, K. Stockhauseno, Ch. Iveso kūriniai.Moksleiviams ir studentams bilietai su 50 proc. nuolaida.

REKLAMA
REKLAMA

Visi su pasibjaurėjimu atsakė, kad tokio koncerto net nepastebėtų, o jei ir pastebėtų – tikrai neitų. Tiesa, keli apklaustieji, susiję su švietimo sistema, sakė, kad pabandytų nuvaryti savo studentus ar mokinius. Visi sutiko, kad salėje būtų 150-200 žmonių.

Šią apklausą atlikau Vilniaus kongresų rūmuose, pasibaigus „Gaidos“ festivalio „London sinfonietta“ koncertui „WARP Works and 20th Century Masters“. Klausinėti buvo sunku – teko veržtis pro minias žmonių. Kongresų salė buvo sausakimša – publika sėdėjo ant laiptų. Ko jie visi susirinko? Klausytis tų pačių Ligeti, Cage'o, Stockhauseno, Iveso.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų