• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visame pasaulyje žinomas ratlankių gamintojas – „BBS“, trečią kartą skelbia bankrotą, o tai – jau trečias kartas nuo 2007 metų, kai įmonė pradeda bankroto procedūrą.
Tarp lengvo lydinio ratų gamintojų randame daug gerai žinomų pavadinimų, tačiau galbūt nė vienas iš jų neskamba taip garsiai kaip „BBS“. Vokiečių kompanija, kurios vardas sujungia įkūrėjų Heinricho Baumgartnerio ir Klauso Brando inicialus su Vokietijos miestu Schiltachu, aštuntojo dešimtmečio pradžioje išgarsėjo dėl trijų dalių lenktyninių automobilių ratų.

Visame pasaulyje žinomas ratlankių gamintojas – „BBS“, trečią kartą skelbia bankrotą, o tai – jau trečias kartas nuo 2007 metų, kai įmonė pradeda bankroto procedūrą.
Tarp lengvo lydinio ratų gamintojų randame daug gerai žinomų pavadinimų, tačiau galbūt nė vienas iš jų neskamba taip garsiai kaip „BBS“. Vokiečių kompanija, kurios vardas sujungia įkūrėjų Heinricho Baumgartnerio ir Klauso Brando inicialus su Vokietijos miestu Schiltachu, aštuntojo dešimtmečio pradžioje išgarsėjo dėl trijų dalių lenktyninių automobilių ratų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BBS ratlankiai


Nuo to laiko įmonės žinomumas išaugo kelis kartus. Galiausiai, „BBS“ pradėjo bendradarbiauti su daugybe automobilių gamintojų, kurie dėvėjo „BBS“ suprojektuotus ir pagamintus ratlankius.
Kai bendrovė 2007 metais paskelbė bankrotą, tuomet ji pateko į dviračių gamintojas „Punch International“ rankas. Nors įmonė buvo reorganizuota, bet antrasis bankrotas įmonę ištiko po ketverių metų. Galiausiai, 2015 metais įmonė pateko į Pietų Korėjos bendrovės „Nice Holdings Co.“ rankas.

REKLAMA

BBS ratlankių gamykla


Vis dėlto, šiųmetinė ekonominė situacija išryškino neužgijusius „BBS“ skaudulius. Remiantis bendrovės išplatinta informacija, bendrovė paskelbė bankrotą tik Vokietijoje, daugiausia dėl koronaviruso krizės, dėl kurios sumažėjo paklausa ir dėl kurios laikinai buvo nutraukta gamyba.
Dabar įmonė turėtų vėl pradėti veikti, tačiau jai vadovaus bankroto administratorius ir advokatas Tomas Oberle, kuriam vadovaujant įmonei turėtų būti vykdomas intensyvus restruktūrizavimas. Oberle jau turi su tuo patirties, nes vadovavo įmonei per bankrotą, paskelbtą 2011 m.
Restruktūrizavimo metu įmonė vis tiek gamins ratus, įskaitant naujus diskus NASCAR lenktyniniams automobiliams. Nepaisant to, mažai tikėtina, kad to pakaktų finansiškai stabilizuoti įmonę. Todėl kyla klausimas, ar dabartiniai „BBS“ valdytojai nenuspręs atsikratyti visame pasaulyje žinomos ratlankių gamintojos.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų