REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

ES pradėjus reguliuoti sunkvežimių CO2 emisijas, į pokyčius turi reaguoti ir transporto rinka. „Volvo Trucks“ didina investicijas į ekologiško sunkiasvorio transporto kūrimą ir kartu akcentuoja, jog reikia imtis papildomų priemonių skatinant naujosios kartos transporto paklausą.

ES pradėjus reguliuoti sunkvežimių CO2 emisijas, į pokyčius turi reaguoti ir transporto rinka. „Volvo Trucks“ didina investicijas į ekologiško sunkiasvorio transporto kūrimą ir kartu akcentuoja, jog reikia imtis papildomų priemonių skatinant naujosios kartos transporto paklausą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Volvo Trucks“ vasario 19 d. taip pat pristatė pirmąsias specializuotas elektra varomas transporto priemones – šiukšliavežį atliekas perdirbančiai įmonei „Renova“ ir naująjį sunkvežimį bendrovei „DB Schenker“. „Volvo Trucks“ prezidentas R. Almas įsitikinęs, kad mažinti sunkiojo transporto taršą – vienas svarbiausių artimiausio dešimtmečio uždavinių.

REKLAMA

Dyzelinas išliks pagrindiniu kuru

Per pastaruosius kelerius metus ES ėmėsi sankcijų kovodama prieš aplinkos taršą: automobiliams dyzeliniais varikliais taikomi papildomi mokesčiai, ekologijos mokesčius tenka mokėti įvažiuojant į tam tikras didmiesčių zonas, kai kurie didieji automobilių gamintojai nutraukė automobilių dyzeliniais varikliais gamybą ir t. t. Tačiau, pasak tarptautinės transporto biržos Cargo.lt atstovų, dyzelinių variklių eros pabaigos dar kol kas nematyti. Jie dar gyvuos –tai vis dar ekonomiškiausias ir prieinamiausias variantas iš iki šio momento pristatytųjų rinkai.

REKLAMA
REKLAMA

„Volvo Trucks“ taip pat tobulina dyzeliu varomų vilkikų variklius ir skelbia, kad, lyginant su sunkvežimiais, gamintais prieš 3 dešimtmečius, naujųjų dyzelinu varomu sunkvežimių kuro sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją pavyko sumažinti maždaug 20 proc. Tokių pat rezultatų leido pasiekti ir sektoriuje naudojami dujomis ar biodujomis varomi sunkvežimiai. Kompanija diegia įvairias kitas priemones, padedančias taupyti degalus: gerina vilkikų aerodinamines savybes, kuria konkrečiai veiklai pritaikytus sunkvežimius ir pan. Taigi krovinių vežimo procesas neišvengiamai susietas su vis efektyvesniu degalų naudojimu ir alternatyvų paieškomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Daugelis transporto įmonių, sekdamos konkurentų pavyzdžiu, ėmėsi iniciatyvos išsaugoti tvarią aplinką. „Volvo Trucks“ nebuvo naujokai:

* 2016 m. pirmąjį elektra varomą vilkiką pristatė „Mercedes-Benz Trucks“.

* 2017 m. pab. „Tesla“ sukūrė elektra varomą vilkiką „Semi“.

* 2017 m. pab. „Thor Trucks“ pristatė elektrinį vilkiką „ET-One“.

* Lygiai prieš metus – 2018-ųjų pavasarį – „Volvo Trucks“ pristatė savo pirmąjį sunkvežimį „FL Electric“.

Priemonės, padedančios populiarinti elektra varomus vilkikus

Dar šiemet „Volvo Trucks“ koncernas pradės serijinę naujosios kartos vilkikų gamybą. Anot koncerno inovacijų ir aplinkosaugos direktoriaus L. Martenssono, gaminant transportą elektriniais varikliais technologijos pritaikomos vis plačiau – tai paskatino koncerną gaminti įvairesnių rūšių sunkųjį transportą. Tokio transporto paklausa proporcingai didėtų plečiantis įkrovimo stotelių tinklui. Tuo tarpu „Volvo Trucks“ prezidentas pastebi, kad besirenkančios elektriniais varikliais varomą transportą įmonės turėtų būti daugiau skatinamos – tai padėtų tvariam ir ekologiškam transportui greičiau įsigalėti rinkoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų