Naujoji reklama buvo sukurta bendradarbiaujant su agentūra „Lion“ ir buvo skirta Artimųjų Rytų rinkai.
Nepaisant to, kad joje nebuvo rodomas nė vienas „Volvo“ automobilis, projektas išsiskyrė tuo, jog kiekvienas kadras buvo sukurtas DI. Reklamos agentūra tuo netgi viešai didžiavosi.
Tačiau reklama ilgai neišbuvo viešumoje. Reaguodama į kritiką, kad tokio tipo dirbtinis intelektas sunaudoja daug energijos, „Volvo“ ją pašalino iš savo kanalų.
Oficialiai teigiama, kad tai buvo vietinė iniciatyva, kuri neatitiko pasaulinių įmonės vertybių ir tvarumo strategijos.
Paradoksalu tai, kad DI pagrindu sukurta reklama tikriausiai reikalavo mažiau fizinių resursų ir logistikos nei tradicinė filmavimo aikštelė, todėl realus jos poveikis aplinkai galėjo būti mažesnis.
Kritikai šį sprendimą vertina kaip ne iki galo logišką, o kai kurie komentatoriai pažymi, kad aplinkosauginė žala jau buvo padaryta reklamos kūrimo metu, tad jos šalinimas nei išsprendžia problemą, nei kompensuoja sąnaudas.
Šis atvejis papildomai atkreipia dėmesį į „Volvo“ pastarųjų metų sprendimus, susijusius su tvarumu ir elektrifikacija.
Gamintojas buvo užsibrėžęs tikslą visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių iki 2030 metų, tačiau atsižvelgdamas į rinkos aplinkybes, vėliau šių planų atsisakė.