REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Šią savaitę rengiamoje 2012 m. San Paulo tarptautinėje automobilių parodoje Brazilijoje vokiečių koncernas „Volkswagen“ pristatė naują mažo padidinto pravažumo modelio studijinį darbą, kuris tiesa sakant, atrodo beveik paruoštas serijinei gamybai. Konceptas pavadintas „Taigun“, o toks vardas kaip jau patys galėtoje suprasti yra ne kas kita kaip „Volkswagen“ produkto kompaktinių SUV modelių segmente „Tiguan“ vardo anagrama.

REKLAMA
REKLAMA

„Volkswagen Taigun“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)„Volkswagen Taigun“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)

Vokiečių kompanija net nesistengia paslėpti fakto, kad kocneptas „Taigun“ ne tik savo stiliumi primena naujos kartos mažuosius šeimos modelius, kurių gamą pradėjo trejų ir penkerių durų „Up!“ hečbekas, tačiau ir techniškai yra kone identiškas miesto mažyliams. Kompanijos atstovai taip pat pažymi, kad jei mažasis krosoveris bus gaminamas jis bus didžiausias ir brangiausias modelis miesto automobilių gamoje.

REKLAMA

Kompaktiškų gabaritų „Taigun“ kėbulo ilgis siekia 3859 mm, plotis apima 1728 mm, o aukštis sudaro 1570 mm. Tokie išmatavimai daro jį mažesnį ne tik už „Tiguan“ (4432 mm), bet ir už „Nissan“ superhitą „Juke“ (4125 mm). Modelio ratų bazė apima 2470 mm, taigi ji yra maždaug 50 mm didesnė nei „Up!“ hečbeko – toks yra gerokai didesnių išorės gabaritų rezultatas. Krosoverio viduje įrengtos keturios sėdynės ir solidaus tūrio 280 litrų bagažinė, kuri gali padidėti iki 987 litrų, kuomet sulankstomos galinės sėdynės.

REKLAMA
REKLAMA

„Volkswagen Taigun“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)„Volkswagen Taigun“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)

Trauką mažajam krosoveriui suteikia iš prototipo „Up!“ paskolintas 1,0 litro darbo tūrio benzininis variklis patobulintas tiesioginiu degalų įpurškimu ir turbokompresoriumi. Po tokių pakeitimų maksimali jo galia išaugo iki 108 AG, o sukimo momentas siekia 175 Nm esant 1500 aps./min. Momentas per mechaninę šešių laipsnių pavarų dėžę perduodamas priekiniams ratams.

„Volkswagen“ skelbia, kad koncepcinio automobilio svoris sudaro tik 985 kg, įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h šis modelis gali per 9,2 sekundės, o maksimalus jos išvystomas greitis siekia 186 km/h. Prognozuojamos gamintojo vidutinės degalų sąnaudos siekia maždaug 4,5 l/100 km.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Volkswagen Taigun“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)„Volkswagen Taigun“ konstrukcija (nuotr. Gamintojo)

Koncepto pavidalu kol kas pristatomas „Taigun“ aprūpintas 17 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais su 205/50 išmatavimų padangomis ir elektronine stabilumo sistema. Tiek išorės, tiek ir vidaus dizaine pastebimi „Up!“ modelių šeimos charakterio bruožai.

Ar kompanija imsis „Taigun“ gamybos labai priklausys nuo to, kaip konceptą įvertins publika, o jei jau projektas bus palaimintas serijinės modelio turėtume sulaukti per ateinančius dvejus ar trejus metus. Mes nesame padidinto pravažumo modelių gerbėjai, tačiau jei jau miestiečiams reikia pravažumo įspūdžio, geriau tai būtų kuo mažesni automobiliai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų