• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Vilniaus oro uostas gali aptarnauti trečdaliu daugiau keleivių, bet naujų oro vežėjų kompanijų šiemet tikriausiai dar neateis. Neatmetama, kad Vilnius galėtų tapti persėdimo uostu keleiviams, atskrendantiems iš Europos Sąjungos ir keliaujantiems į Rusiją ir kitas šalis.

Vilniaus oro uostas gali aptarnauti trečdaliu daugiau keleivių, bet naujų oro vežėjų kompanijų šiemet tikriausiai dar neateis. Neatmetama, kad Vilnius galėtų tapti persėdimo uostu keleiviams, atskrendantiems iš Europos Sąjungos ir keliaujantiems į Rusiją ir kitas šalis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak naujojo Vilniaus oro uosto generalinio direktoriaus Gedimino Almanto, Vilniaus oro uostas pirmiausia sieks sėkmingai bendradarbiauti su tais oro vežėjais, kurie jau dirba oro uoste, tačiau neatmetama, kad ateityje į Lietuvos sostinę ateis ir kitos kompanijos. Jo teigimu, dabar svarbiausia išsiaiškinti, ką paveldėjo, ir tęsti pradėtus darbus, kad oro uostas dirbtų kuo geriau.

REKLAMA

,,Oro uostas nėra izoliuota teritorija. Dirbsime su visais, kurie turi įtakos oro uosto veiklai ir kuriems mes turime įtakos. Visi jie vienodai svarbūs, kad oro uostas sėkmingai dirbtų“, – sakė G. Almantas. Jo teigimu, svarbu, kad sėkmingai dirbtų tie, kurie jau dabar dirba oro uoste.

,,Visų pirma mums svarbu, kad tie, kurie čia dirba, jaustųsi gerai, ir mes dirbsime su jais. Pritraukti naujas kompanijas užtrunka apie metus“, – sakė G.Almantas. Jis pridūrė abejojantis, ar šiemet į Vilniaus oro uostą ateis naujų oro vežėjų kompanijų, tačiau neatmetė, kad kitais metais padėtis gali pasikeisti.

REKLAMA
REKLAMA

Kalbėdamas apie Lietuvos oro uostus, jis sakė, kad anksčiau jie konkuravo, tačiau nederino veiksmų, o, jo nuomone, reikia ,,bendradarbiauti ir konkurenciją keisti į kooperaciją“, nes koordinuodami veiksmus oro uostai pasiekti geresnių rezultatų.

G. Almantas neatmeta galimybės, kad Vilnius galėtų tapti tranzitiniu oro uostu, kuriame keleiviai, atskridę iš įvairių ES šalių, persėstų į pigių oro skrydžių kompanijas ir tęstų kelionę į Rusiją ir kitas šalis.

Atsakydamas į žurnalistų klausimą apie Vilniaus savivaldybės ketinimus steigti oro bendrovę, G. Almantas sakė, kad pirmiausia reikia sulaukti, kol kompanija pradės veikti, tuomet bus galima kalbėti apie bendradarbiavimo galimybes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

,,Aptarnauti 30 procentų daugiau keleivių negu dabar Vilniaus oro uostui nebūtų problema“, – pridūrė G. Almantas. Jo teigimu, ar į Vilnių daugiau skraidys klasikinių, ar pigių oro skrydžių bendrovių, priklausys ir nuo paklausos.

Jis aiškino, kad oro uostui keliami keleriopi uždaviniai – ne tik dirbti pelningai, bet ir teikti kokybiškas paslaugas beii sudaryti palankias galimybes sėkmingai plėtoti veiklą oro vežėjų kompanijoms.

Paklaustas, kokį oro uostą įsivaizduoja, naujasis jo vadovas juokavo, kad pirmiausia gražų ir mielą. O jau rimtai pridūrė, kad reikia plėsti oro uosto teikiamų paslaugų spektrą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų