REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Laisvalaikis susimaišė“,— pasakysite. „Ką dainininkas Stano veikia rubrikoje Anapus reklamos“ — nesąmonė!“ — šauksite. Tačiau yra kai kas, ko jūs nežinojote: Stano — ne tik dainininkas, muzikos kūrėjas, rašytojas, jis dar ir labai populiarus reklamų balsas.

Naujųjų „Olialia Cola Gummy“ ledų reklamas įgarsinęs Stano šiame originaliame darbe ne tik atskleidžia savo kūrybiškumą, bet ir linksminasi įkūnydamas pačius skirtingiausius, betgi nežemiškus personažus. Šiandien jis prakalbo ne tik apie tokių reklamų kūrimo užkulisius, bet ir apie saldumynų suteikiamą laimę.

Ko negalėtų reklamuoti?

„Ar Stano yra smaližius?“ — pirmiausia paklausėme. „Dėl skanėstų nepametu galvos, tačiau manau, kad įvairios smulkmenos labai pagražina mūsų gyvenimą. Pavyzdžiui, parodytas dėmesys ar saldumynai. Laimė — tai tikriausia daugybės smulkmenų visuma. Dėl to gyvenime niekada neatsisakau pasigardžiuoti kuo nors saldžiu“, — pasakojo Stano.

Stano labai mėgsta ledus. Kaip prisipažino atlikėjas, ne protas, o jautri gerklė neleidžia jam iki soties smaguriauti ledais. „Jei suvalgyčiau kilogramą ledų vienu kartu, tikrai atsidurčiau ligoninėje“, — šypsodamasis pasakojo savo balsu ypač besirūpinantis Stano.

Būtent dėl savo pomėgio smaližiauti ir linksmo būdo Stano buvo pakviestas įgarsinti „Olialia Cola Gummy“ ledų reklamos. „Klausiate, kodėl aš? Lengviau atsakyti, kokiai reklamai netikčiau. Manęs tikrai nepasirinktų reklamuoti jautienos ar maisto papildų sunkiaatlečiams. O jei rimtai, manau, mano geranoriškumas, žaismingumas tinka Olialia Cola Gummy ledų reklamai“, — juokaudamas kalbėjo atlikėjas.

Personažas panašus į Stano

Stano labai džiaugiasi, kad jau ne pirmą kartą prisidėjo prie „Olialia“ projekto. (Stano kūrė ne vieną „Olialia“ reklamą — aut. past.) „Olialia Cola Gummy ledų personažą įgarsinome labai greitai. Man nereikėjo valandų valandas ieškoti tinkamos intonacijos. Kai tik pamačiau personažą, šmaikštuolį guminuką, iš karto supratau, kad jis panašus į mane, o aš — į jį. Tam linksmuoliui tinka mano balsas“, — pasakojo Stano.

Naujuosius kolos skonio ledus Stano ragavo ir liko maloniai nustebintas jų skonio! „Prieš reklamuodamas paragavau, kad paskui netektų nusivilti, kaip buvo nutikę vieno filmo personažui. Pamenu tokį filmą, kuriame viduramžių karalius atsiduria šiuolaikiniame pasaulyje ir sulaukia pasiūlymo reklamuoti sviestą. Paragavęs sviesto, karalius labai nusivylė jo skoniu. Man taip nenutiko, nes ledai be galo patiko!“ — sakė Stano, ilgai nesvarstantis, kuo atsigaivinti karštą vasaros dieną.

Išgąsdintas savo balso

Kaipgi be nuotykių? Kai į Lietuvą buvo atvežti pirmieji „kalbantys“ soliariumai, Stano buvo pakviestas tapti „soliariumo balsu“. Praėjus kiek laiko atlikėjas užmiršo apie tai, o apsilankęs įdegio salone patyrė lengvą šoką, kai soliariumas prakalbo jo balsu.

Stano ne tik ne kartą įgarsino, bet ir pats kūrė reklamas įvairiems užsakovams: telekomunikacijų bendrovėms, bankams, pieno produktų, saldainių ir įvairių konditerijos gaminių gamintojams, renginių organizavimo įmonėms ir daugybei klientų, susijusių su muzikine veikla.

Kaip teigė Stano, užsakovai į jį dažnai kreipiasi dėl kiek kitokio nei daugelio šios srities specialistų požiūrio į reklamą. „Į visą šį procesą žiūriu kūrybiškai, dėl to su užsakovais randame įdomių sprendimų. Linkiu visiems žmonėms mokėti pažvelgti kūrybiškai į savo darbą, kad ir koks jis būtų. Kiekvienas mūsų turėtų stengtis kasdienybėje išreikšti savo kūrybiškumą“, — yra įsitikinęs Stano.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų