
Dėl papildomos elektrinės galios panaudojimo „Toyota“ pavyko ženkliai padidinti automobilio galią, lyginant su standartiniu hibridiniu „RAV4“ modeliu. „Toyota“ sukūrė naują didelės talpos ličio jonų akumuliatorių ir papildė hibridinės sistemos galios valdymo bloką padidintos galios keitikliu. Šiame automobilyje montuojamas toks pat benzininis variklis kaip ir įprastame hibridiniame „RAV4“ modelyje – 2,5 l darbinio tūrio Hybrid Dynamic Force.
Tai lemia ne tik žaibišką įsibėgėjimą iš vietos: „RAV4 Plug-in Hybrid“ taip pat išsiskiria ilgesniu nuvažiuojamu atstumu vien elektriniu režimu. Varomas elektra, automobilis nesuvartoja nė lašo degalų ir neišskiria nė gramo teršalų. Nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP standartą) turėtų viršyti 60 km. Jis yra didesnis nei bet kurio kito įkraunamojo hibridinio visureigio ir viršija Europoje kasdien nuvažiuojamą vidutinį 50 km atstumą.
Lietuvoje „RAV4 Plug-in Hybrid“ pasirodys antrojoje 2020 m. pusėje.


