REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiandien atverčiamas svarbus „Toyota RAV4“ istorijos skyrius: Los Andželo automobilių parodoje pristatomas nauja visureigio versija – „RAV4 Plug-in Hybrid“.
Ši pirmoji įkraunamoji hibridinė „RAV4“ versija yra daugiau nei 20 metų siekiančios „Toyota“ lyderystės kuriant hibridines technologijas rezultatas. Naujas automobilis savo galia, taršos ir ekonomiškumo rodikliais pranoks visus savo klasės atstovus.
Išskirtinę vietą tarp „RAV4“ modelių ir flagmano poziciją dabartiniame „Toyota“ hibridinių elektromobilių asortimente užsitikrino dėl kelių aspektų: puikiai suderintos didelės galios ir našumo, išskirtinio efektyvumo, naujos platformos GA-K ir nepriekaištingo valdymo kelyje bei bekelėje, kurį leidžia pasiekti standartinė išmanioji elektrinė visų varomųjų ratų sistema (AWD-i).
Bendra sistemos galia siekia 306 AG, todėl automobilis iš vietos iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 6,2 sekundės. Jis išsiskirs ir visoje klasėje geriausiais CO2 bei degalų sąnaudų rodikliais: remiantis išankstinių „Toyota“ bandymų rezultatais pagal WLTP standartą, CO2 emisija nesiekia 30 g/km. Šiems rodikliams negali prilygti nė vienas dabartinis D klasės įkraunamasis hibridinis visais ratais varomas visureigis.

Šiandien atverčiamas svarbus „Toyota RAV4“ istorijos skyrius: Los Andželo automobilių parodoje pristatomas nauja visureigio versija – „RAV4 Plug-in Hybrid“.
Ši pirmoji įkraunamoji hibridinė „RAV4“ versija yra daugiau nei 20 metų siekiančios „Toyota“ lyderystės kuriant hibridines technologijas rezultatas. Naujas automobilis savo galia, taršos ir ekonomiškumo rodikliais pranoks visus savo klasės atstovus.
Išskirtinę vietą tarp „RAV4“ modelių ir flagmano poziciją dabartiniame „Toyota“ hibridinių elektromobilių asortimente užsitikrino dėl kelių aspektų: puikiai suderintos didelės galios ir našumo, išskirtinio efektyvumo, naujos platformos GA-K ir nepriekaištingo valdymo kelyje bei bekelėje, kurį leidžia pasiekti standartinė išmanioji elektrinė visų varomųjų ratų sistema (AWD-i).
Bendra sistemos galia siekia 306 AG, todėl automobilis iš vietos iki 100 km/val. gali įsibėgėti vos per 6,2 sekundės. Jis išsiskirs ir visoje klasėje geriausiais CO2 bei degalų sąnaudų rodikliais: remiantis išankstinių „Toyota“ bandymų rezultatais pagal WLTP standartą, CO2 emisija nesiekia 30 g/km. Šiems rodikliams negali prilygti nė vienas dabartinis D klasės įkraunamasis hibridinis visais ratais varomas visureigis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toyota RAV4 pakraunamas hibridas


Dėl papildomos elektrinės galios panaudojimo „Toyota“ pavyko ženkliai padidinti automobilio galią, lyginant su standartiniu hibridiniu „RAV4“ modeliu. „Toyota“ sukūrė naują didelės talpos ličio jonų akumuliatorių ir papildė hibridinės sistemos galios valdymo bloką padidintos galios keitikliu. Šiame automobilyje montuojamas toks pat benzininis variklis kaip ir įprastame hibridiniame „RAV4“ modelyje – 2,5 l darbinio tūrio Hybrid Dynamic Force.
Tai lemia ne tik žaibišką įsibėgėjimą iš vietos: „RAV4 Plug-in Hybrid“ taip pat išsiskiria ilgesniu nuvažiuojamu atstumu vien elektriniu režimu. Varomas elektra, automobilis nesuvartoja nė lašo degalų ir neišskiria nė gramo teršalų. Nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP standartą) turėtų viršyti 60 km. Jis yra didesnis nei bet kurio kito įkraunamojo hibridinio visureigio ir viršija Europoje kasdien nuvažiuojamą vidutinį 50 km atstumą.
Lietuvoje „RAV4 Plug-in Hybrid“ pasirodys antrojoje 2020 m. pusėje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų