• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Toyota Celica“ yra vienas iš tų automobilių, kurio pristatyti nereikia nei Europoje, nei Šiaurės Amerikoje, nei Azijoje, nei Australijoje. Kelis dešimtmečius gamintas sportiškas modelis nuolatos būdavo apibūdinamas kaip praktiškas, dinamiškas, daugeliui prieinamas automobilis.
Nuo pat pirmosios kartos pasirodymo 1970 metais, japoniškas automobilis buvo gaminamas su kupė kėbulo tipu. Tačiau 1979 metais „Celica“ modelių gamoje atsirado dar vienas kėbulo tipas - kabrioletas.
Japonijoje ir ypač Jungtinėse Valstijose didžiulio dėmesio sulaukęs „Toyota Celica“ kabrioletas tapo savotiška modelio vizitine kortele. Nuo pat 1979 iki 1999 metų. Penkios modelio kartos, penki skirtingi kabrioletai, kurie daugelį metų puikiai reprezentavo „Celica“ vardą. Tad šiandien pažvelgsime į penkias „Toyota Celica“ modelio kartas, kurios buvo gaminamos nuo 1979 iki 1999 metų.
1 ) Toyota Celica Sunchaser
Kaip bebūtų keista, tačiau pirmoji „Celica“ kabrioleto karta buvo sukurta ne „Toyota“ inžinierių. Nuo 1979 iki 1981 metų naują „Toyota Celica“ modelio versiją gamino nepriklausoma, Jungtinėse Valstijose įsikūrusi kompanija vardu „Griffith“. Šios kompanijos specialistų dėka, kupė kėbulo tipą turėjęs modelis labai greitai pavirsdavo kabrioletu, o tiksliau - „Targa“.
„Toyota Celica Sunchaser“ kietą, nuimamą stogą ir medžiaginį - sulankstomą stogą. Šaltuoju metų laiku su automobiliu buvo galima važinėti užsidėjus kietą stogą, o vasarą - jį nusiimti, palikti garaže ir džiaugtis tradiciniu medžiaginiu sulankstomu stogu.
Per dvejus metus „Griffith“ pagamino maždaug 2000 šio modelio vienetų.

Toyota Celica“ yra vienas iš tų automobilių, kurio pristatyti nereikia nei Europoje, nei Šiaurės Amerikoje, nei Azijoje, nei Australijoje. Kelis dešimtmečius gamintas sportiškas modelis nuolatos būdavo apibūdinamas kaip praktiškas, dinamiškas, daugeliui prieinamas automobilis.
Nuo pat pirmosios kartos pasirodymo 1970 metais, japoniškas automobilis buvo gaminamas su kupė kėbulo tipu. Tačiau 1979 metais „Celica“ modelių gamoje atsirado dar vienas kėbulo tipas - kabrioletas.
Japonijoje ir ypač Jungtinėse Valstijose didžiulio dėmesio sulaukęs „Toyota Celica“ kabrioletas tapo savotiška modelio vizitine kortele. Nuo pat 1979 iki 1999 metų. Penkios modelio kartos, penki skirtingi kabrioletai, kurie daugelį metų puikiai reprezentavo „Celica“ vardą. Tad šiandien pažvelgsime į penkias „Toyota Celica“ modelio kartas, kurios buvo gaminamos nuo 1979 iki 1999 metų.
1 ) Toyota Celica Sunchaser
Kaip bebūtų keista, tačiau pirmoji „Celica“ kabrioleto karta buvo sukurta ne „Toyota“ inžinierių. Nuo 1979 iki 1981 metų naują „Toyota Celica“ modelio versiją gamino nepriklausoma, Jungtinėse Valstijose įsikūrusi kompanija vardu „Griffith“. Šios kompanijos specialistų dėka, kupė kėbulo tipą turėjęs modelis labai greitai pavirsdavo kabrioletu, o tiksliau - „Targa“.
„Toyota Celica Sunchaser“ kietą, nuimamą stogą ir medžiaginį - sulankstomą stogą. Šaltuoju metų laiku su automobiliu buvo galima važinėti užsidėjus kietą stogą, o vasarą - jį nusiimti, palikti garaže ir džiaugtis tradiciniu medžiaginiu sulankstomu stogu.
Per dvejus metus „Griffith“ pagamino maždaug 2000 šio modelio vienetų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

tumblr_l3rbntaiyv1qanlclo1_1280


2 ) Toyota Celica Sunchaser (2) 
Antroji „Toyota Celica“ kabrioleto karta taip pat buvo pavadinta „Sunchaser“, tik šį kartą, automobilis su nuleidžiamu buvo sukurtas ir gaminamas „Toyota“ gamykloje. Tik 1984 metais pasirodžiusi ribotos laidos „GT-S“ versija buvo gaminama „American Specialty Cars“ gamykloje, Jungtinėse Amerikos Valstijose.

REKLAMA

toyota_celica_sunchaser_convertible_1


3 ) Toyota Celica GT Convertible


Trečioji kabrioleto ir ketvirtoji „Toyota Celica“ karta buvo pati populiariausia. Palyginus su ankstesniais modeliais, tai buvo visiškai naujas automobilis. Nauja platforma, priekinių varančiųjų ratų pavara, apvalesnės formos ir visiškai naujas 2.0 litrų benzininis variklis buvo šios „Toyota Celica“ kartos privalumai.
Kabrioletas buvo pardavinėjamas tik su 2.0 litrų benzininiu varikliu, kuris modelyje su kupė kėbulu buvo žymimas „ST162“ logotipu. Deja, bet kabrioletas buvo gaminamas tik dvejus metus.

REKLAMA
REKLAMA

oyota_celica_gt_2.0_convertible_us-spec_2


 
4 ) Toyota Celica Convertible 
1989 metais pasaulis buvo supažindintas su penktąja „Toyota Celica“ karta. 1989 metų rugsėjį pristatytas modelis buvo prieš tai gaminto modelio evoliucija, kuri pasižymėjo geresniu valdymu, geresne apsauga nuo korozijos, gausesniu komforto įrangos sąrašu.
Šį kartą, versija su nuleidžiamu stogu buvo gaminama ne dvejus, bet trejus metus, nuo 1990 iki 1993 metų. Priklausomai nuo regiono, kabrioletas buvo komplektuojamas su „5S-FE“ arba „3S-GE“ motoru. Pastarasis motoras buvo montuojamas į Europos rinkai skirtus modelius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

toyota_celica_gt_convertible_1


5 ) Toyota Celica Convertible 
Tik „Toyota“ prekybos salonuose pasirodė naujoji „Celica“ karta, net nespėjus mirktelėti - prabėga keturi metai ir „Toyota“ salonuose vėl stovi visiškai naujas modelis.
1993 metų spalį, japoniškų automobilių gamintojas pristatė šeštą „Celica“ modelių kartą, kuri anuomet daugelyje automobilių tema rašančių žurnalų išgarsėjo dėl tokių naujovių kaip oro pagalvės ir „ABS“.
Kabrioletas buvo pristatytas 1994 metų vasarą. Kaip ir ankstesnis modelis, taip ir šis buvo komplektuojamas su „3S-FE“, „3S-GE“ arba „5S-FE“ varikliais. „5S-FE“ motoras buvo dedamas tik į JAV rinkai skirtus  kabrioletus.

0000

Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų