2 ) Toyota Celica Sunchaser (2)
Antroji „Toyota Celica“ kabrioleto karta taip pat buvo pavadinta „Sunchaser“, tik šį kartą, automobilis su nuleidžiamu buvo sukurtas ir gaminamas „Toyota“ gamykloje. Tik 1984 metais pasirodžiusi ribotos laidos „GT-S“ versija buvo gaminama „American Specialty Cars“ gamykloje, Jungtinėse Amerikos Valstijose.
3 ) Toyota Celica GT Convertible
Trečioji kabrioleto ir ketvirtoji „Toyota Celica“ karta buvo pati populiariausia. Palyginus su ankstesniais modeliais, tai buvo visiškai naujas automobilis. Nauja platforma, priekinių varančiųjų ratų pavara, apvalesnės formos ir visiškai naujas 2.0 litrų benzininis variklis buvo šios „Toyota Celica“ kartos privalumai.
Kabrioletas buvo pardavinėjamas tik su 2.0 litrų benzininiu varikliu, kuris modelyje su kupė kėbulu buvo žymimas „ST162“ logotipu. Deja, bet kabrioletas buvo gaminamas tik dvejus metus.
4 ) Toyota Celica Convertible
1989 metais pasaulis buvo supažindintas su penktąja „Toyota Celica“ karta. 1989 metų rugsėjį pristatytas modelis buvo prieš tai gaminto modelio evoliucija, kuri pasižymėjo geresniu valdymu, geresne apsauga nuo korozijos, gausesniu komforto įrangos sąrašu.
Šį kartą, versija su nuleidžiamu stogu buvo gaminama ne dvejus, bet trejus metus, nuo 1990 iki 1993 metų. Priklausomai nuo regiono, kabrioletas buvo komplektuojamas su „5S-FE“ arba „3S-GE“ motoru. Pastarasis motoras buvo montuojamas į Europos rinkai skirtus modelius.
5 ) Toyota Celica Convertible
Tik „Toyota“ prekybos salonuose pasirodė naujoji „Celica“ karta, net nespėjus mirktelėti - prabėga keturi metai ir „Toyota“ salonuose vėl stovi visiškai naujas modelis.
1993 metų spalį, japoniškų automobilių gamintojas pristatė šeštą „Celica“ modelių kartą, kuri anuomet daugelyje automobilių tema rašančių žurnalų išgarsėjo dėl tokių naujovių kaip oro pagalvės ir „ABS“.
Kabrioletas buvo pristatytas 1994 metų vasarą. Kaip ir ankstesnis modelis, taip ir šis buvo komplektuojamas su „3S-FE“, „3S-GE“ arba „5S-FE“ varikliais. „5S-FE“ motoras buvo dedamas tik į JAV rinkai skirtus kabrioletus.