REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniui ruošiantis nuo liepos 1 dienos persėsti į greituosius autobusus, vieni sostinės gyventojai apgailestauja, kad naikinami kai kurie jiems patogūs ir įprasti maršrutai, o kelionė su persėdimu užtruks ilgiau, o kiti jau skaičiuoja, kiek nuo šiol kainuos nuvykti iš taško A į tašką B.

Vilniui ruošiantis nuo liepos 1 dienos persėsti į greituosius autobusus, vieni sostinės gyventojai apgailestauja, kad naikinami kai kurie jiems patogūs ir įprasti maršrutai, o kelionė su persėdimu užtruks ilgiau, o kiti jau skaičiuoja, kiek nuo šiol kainuos nuvykti iš taško A į tašką B.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Keleiviai nuolat žvilgčios į laikrodį

Trečiadienį sostinės Europos aikštėje vykusio mitingo prieš sostinės viešojo transporto pertvarką metu balsas.lt žurnalistų užkalbinti vilniečiai mano, kad netelus įprastų maršrutų dažniau teks pirkti brangesnį vienkartinį bilietą.

REKLAMA

,,Gyvenu Žirmūnų gale. Ir nelieka 5, dar kai kurių kitų troleibusų. „Penktukas, kuris važiuoja į stotį, visada būdavo perpildytas. Nuvažiuoti į stotį lieka vienintelis 20-as, kuris važiuoja kita puse, todėl dalis žirmūniečių nuvažiuoti į stotį be persėdimo jau negalės”, - sakė Neringa Laurinavičiūtė.

„Įsėdusi į troleibusą nuolat turi žvilgčioti į laikrodį, ar nepraėjo pusvalandis. Juk iš karto pirkti brangesnį, pavyzdžiui, valandą galiojantį bilietą ir permokėti tikrai nesinori. Bus nuolatinė įtampa“, – pridūrė ji.

REKLAMA
REKLAMA

,,Mes, šeškiniečiai, labai sunkiai išsikovojoje 43 autobusą, važiuojantį iš mūsų į stotį. Jis beveik visada pilnas būna. O dabar jis suks link Lukiškių aikštės, reikės išlipti prie Žaliojo tilto su nešuliais ir laukti, kol kitas atvažiuos. Vienintelis maršrutas, kuris mus jungia su stotimi, naikinamas“, - guodėsi Milda Peslekienė.

„Atvažiuosi iki kurios nors tarpinės stotelės, ten vistiek šiek tiek teks palaukti. O jeigu dar į kamštį pataikysime – taip minutė prie minutės, ir prabėgs tas pusvalandis. Todėl dažnai teks pirkti brangesnį bilietą valandai”, – svarsto Angelė P.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Įlipo 5 žmonės, tai atspėkite, kiek stovėjome, kol visi įsigijo iš vairuotojo bilietus. Vairuotojas padarytas kasininku, tai kaip jis gali tuo pačiu metu vairuoti?”, – tęsia M. Peslekienė, teigdama, kad kol jis parduos bilietus vieniems keleiviams, kiti gaiš laiką laukdami, kol autobusas ar troleibusas vėl ims riedėti.

Pigesnių bilietų nebeliko, o vienkartiniai – apiplėšimas

„Dar neseniai žmonės galėjo įsigyti pigesniuis atskirus mėnesninius bilietus autobusui ir troleibusui. Bet valdžia nusprendė, kad ji geriau žino, ko žmonėms reikia ir paliko tik bendrą bilietą”, – sako projekto troleibusas.lt iniciatorius Marius Markevičius. Pasak jo, reformą inicijavusios savivaldybės atstovai, teigiantys, kad bilietai atpigo, neteisūs.

REKLAMA

„Kai paklausi, kaip gali būti, kad seniau 2 litus kainavęs bilietas gali būti pigesnis už dabartinius, kainuojančius 2,20 ar 3,20, atsakoma: „Bet galima persėsti”, nors žmogui to gal visai nereikia. Ar bent iki viešojo transporto tinklo reformos to nereikėjo”, – priduria jis.

„Mane labiausiai šiurpina kaina. Kai įlipi į autobusą ar troleibusą, girdi pranešimą, kad keleiviai nuo liepos 1 dienos kaip ir iki šiol įlipę galės įsigyti elektroninį bilietą. Bet nepasako, kad už 3,50 lito. Iki šiol mes galėjome vienkartinį bilietą nusipirkti spaudos kioske už 2 litus arba už 2,50 lito iš vairiuotojo, o dabar per vieną naktį bilietas pabrangs 1-1,50 lito”, – skaičiuoja Angelė P.

REKLAMA

„Negaliu sutikti su tvirtinančiais, kad elektroninis bilietas patogus seniems žmonėms ir vaikams. Viskas padaryta tam, kad žmogus būtų priverstas pirkti nuolatinį bilietą, nes nuolat žiūrėti į minutes ir skaičiuoti, kiek užtruksi, nėra protinga”, – sako ji ir priduria, kad žmonėms, kurie važinėja ne kasdien, reikėjo palikti talonėlius.

„Jie visai netrukdė. Arba, jeigu jau jie tokie sąžiningi, reikėjo palikti tą pačią vienkartinių bilietų, perkamų iš vairuotojo, kainą – 2,50 lito. Nusipirkai ir važiuoji – ar vieną stotelę, ar tris. Pavyzdžiui, aš važiuoju į turgų tris stoteles ir mokėsiu 3,50, ar važiuosiu nuo Santariškių iki stoties – vistiek 3,50, nors dabar bilietas kainuoja 2 litus. Todėl manau, kad per naktį pereinant į liepos mėnesį man iš kišenės ištraukia pusantro lito – kiekvieną kartą, kai tik važiuosiu visuomeniniu transportu. Tai apiplėšimas”, – piktinosi Angelė P.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

D. Chlopova: mus visus išprievartavo

„Žmonės patys žino, su kuo ir kaip jiems patogiau važiuoti. Ir reikia leisti jiems važiuoti taip, kaip jiems patogu: iš taško A į tašką B, o ne aplinkui, persėdant taške C vien dėl to, kad valdininkai taip užsimanė. Vilniuje yra ką taisyti, bet reikia taisyti, o ne savo fantazijas bandyti realizuoti”, – savo nuomonę pareiškė Remigijus S.

„Savivaldybės valdininkų paklausiau, kodėl atliekamos studijos, kurios kainuoja milijonus litų. Ar ne paprasčiau būtų atlikti miestiečių apklausą – kokio transporto nori žmonės. Į tai išgirdau atsakymą: „Tai ką, Danuta, jeigu aš tave noriu išprievartauti, turi tavęs atsiklausti, kokiu būdu man tai padaryti?” Esame prievartaujami – ir keleiviai, ir darbuotojai”, – dalijosi mintimis ilgametė Vilniaus troleibusų parko profesninės sąjungos lyderė Danutė Chlopova.

REKLAMA

Belieka pridurti, kad mitingo dalyviai pasirašė rezoliuciją, kurią įteikė Vilniaus miesto savivaldybei. Joje pritariama, kad permainų miesto viešajame transporte reikia, tačiau jos turi būti tokios, kad sistema iš tiesų būtų patogi žmonėms.

Kaip bus iš tikrųjų, savo kailiu jau po kelių dienų patirsime patys. Štai tada ir sužinosime, ar vilniečiai nuogastauja ne be reikalo.  

TAIP PAT SKAITYKITE:

Raginimas A. Zuokui: jei nemoki dirbti – pasitrauk

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų