TV3

Tailandas: šalis, kurioje egzotikos niekada nepritrūks

Apie savo keliones dvidešimtmetė Viktorija Bernotaitė galėtų pasakoti valandų valandas. 14 šalių aplankiusi mergina neslepia – kelionių manija serga taip ilgai, kad nuo šios ligos, matyt, nepadėtų jokie vaistai. Mergina ypatingai džiaugiasi viena iš paskutinių kelionių, kurios metu aplankė egzotiškąjį Tailandą. Apie šią šalį ji ir sutiko papasakoti kelioniumanija.lt skaitytojams.

Dažniausiai su mama keliaujanti mergina atvirauja, kad judviejų duetą draugai jau praminė varlėmis keliauninkėmis ir nuo tiesos jie pernelyg nenutolsta.

Rinkosi tarp Tailando ir Meksikos

„Daug keliavome po Europą, tad sumąsčiau, kad norisi kažko egzotiško. Rinkausi tarp Meksikos ir Tailando, bet širdis labiau pakrypo link pastarojo. Prieš atvykdama į Tailandą žinojau tik tai, kad tai labai egzotiška šalis, ten labai karšta, o žmonės – visada su šypsena veide. Po visų potyrių žinau, kad čia atvyksiu dar ir dar kartą“, - šypteli mergina. Nors kelionė į Tailandą tęsėsi net 12 valandų (skristi teko per Helsinkį), Viktorija aiškiai atsimena pirmuosius įspūdžius svečioje šalyje. Ji tiesiog apstulbo nuo pasitikusio karščio, kuris yra kitoks nei Lietuvoje – iš karto norisi kristi ant žemės – bei nuostabaus gamtos grožio, pavyzdžiui, ant medžių augančių egzotinių vaisių.

Viktorija su mama Tailande, Patajos mieste, praleido dvi savaites, gyveno 5 žvaigždučių viešbutyje, tačiau viso atostogų laiko prabangiame viešbutyje tikrai neleido – lankėsi milijonus metų skaičiuojančiame akmenų parke bei turguje ant vandens, stebėjo gyvačių šou, su drambliais vaikščiojo po džiungles. Tiesa, didžiausią įspūdį joms paliko dviejų dienų ekskursija Kwai upe.

Kelionėje užklupo audra

„Ekskursija prasidėjo nuo plaukiojančio turgaus, kur tajai valtyse pardavinėja viską: nuo maisto iki drabužių. Vėliau jodinėjome drambliais, vaikščiojome po džiungles, kur tuo metu buvo net 50 laipsnių karščio! Netikėtai drambliai įbrido į upę ir mus su straubliais apipurškė vandeniu. Buvome šlapios nuo galvos iki kojų. Kol bandėme išsidžiovinti rūbus, drambliai mums rodė savo šou – straubliais žmonėms darė masažus. Vėliau leidomės į džiungles kuriose gyvena laukinės beždžionės. Nors jos buvo visai draugiškos, netgi leidosi maitinamos iš rankų, buvome įspėtos nerodyti dantų, nes joms tai – agresijos požymis. Dar labai svarbu saugoti mažus vaikus, nes jos gali juos tiesiog pavogti... Po visų šitų kelionių atvykome į galutinį kelionės tikslą – namelius, esančius ant Kwai upės“, - apie ekskursijos pradžią pasakojo Viktorija.

„Mediniai nameliai buvo pastatyti tiesiog ant upės, papūtus vėjui jie pradeda judėti. Kaip tyčia, naktis pasitaikė audringa. Kadangi prasidėjo audra, pradėjo žaibuoti, nameliuose dingo elektra. Jie pradėjo taip siūbuoti, kad pasijaučiau kaip kokiame hamake, o nuo namelio lubų, neišsilaikę, ant manęs vis užkrisdavo maži driežiukai, kurių ten labai daug. Ryte toliau tęsėme savo žygį. Gavome gelbėjimosi liemenes, sustojome ant plaustų ir išplaukėme gilyn upe.

Vidury upės, tiesiogine to žodžio prasme, mus išmetė iš plaustų į vandenį, - emocijų neslėpė mergina, - Mes turėjome savo jėgomis parplaukti kokius 4 kilometrus. Tačiau upė neįtikėtinai srauni, tad labai sunku nebuvo. Įvykdę nelengvą užduotį, leidomės toliau.

Paskutinė mūsų išvykos metu aplankyta vieta buvo džiunglės, kuriose yra 7 krioklių pakopos. Kiekvienas krioklys išsidėstęs vis aukščiau. Septintas krioklys nuo pirmojo įsikūręs tikrai dideliu atstumu, tačiau pasiekėme ir jį. Džiunglėse sutikome visko: įvairiaspalvių driežų, bešokinėjančių virš galvos beždžionių ir net šliaužiojančių gyvačių“, - įspūdžiais dalijosi mergina.

Rekomenduoja tailandietiškus masažus

Po tokių įspūdžių, tikrai norisi patogiai atsipūsti. Viktorija džiaugiasi, kad perkaitusį kūną galėjo atvėsinti viešbutyje esančiuose baseinuose, palįsti po kriokliu ir net pasimėgauti, atrodo, ant kiekvieno kampo daromais tailandietiškais masažais, kuomet masažuojama ne tik rankomis, bet kojomis – vaikštant ant nugaros.

„Tailando miestas Pataja, kuriame buvome apsistojusios, išsiskiria savo naktiniu gyvenimu. Pataja garsėja pagrindine gatve Walking Street. Joje kur tik bepasisuksi – vien barai ir įvairūs uždari klubai, o jose pilna prostitučių. Tailande tai legalu ir normalu. Patys Tailando žmonės mažučiai, tamsūs, draugiški, bet turi didelį minusą – jie niekur neskuba, jei jau ko nors paprašysi, tai susitaikyk su tuo, kad teks palaukti“, - apie Tailando gyventojus ir miestą, kuriame teko apsistoti, pasakojo mergina.

Maistas gaminamas tiesiog gatvėje

Maistas Tailande visai nebrangus. Papietauti galima už 4-5 litus, sočiai pavakarieniauti už 10 litų. Be to maistas ruošiamas mažuose vežimėliuose, atvirai gatvėje, tad ilgai ieškoti, kur pavalgyti tikrai neteks. Nors iš pradžių Viktorijai tai ir pasirodė nelabai higieniška, nuostabus skonis nustelbė visas baimes.

„Ragavome įvairius patiekalus: tradicinę Tailando sriubą „Tom Yam Kung“, kuri buvo pasakiško skonio, taip pat krokodilo mėsos, gyvačių kokteilį, ir net gatvėje keptus vabalus. Maisto gatvėje pilna, jo yra kur pasisuksi. Ten gali nusipirkti visko. Pardavėjai prekystalius nukloję įvairiausiais vaisiais, kurių net akyse nebuvau mačiusi. Išragavau visus! Dieną ir vakare valgyk bet kur! Gatvėje, kavinukėj, restorane, turguje, bet kokioje užeigoj, užkandinėj ir pan. Susidaro įspūdis, jog tajai valgo visur ir visada, tiesiog gatvėje“, - susižavėjimo Tailandu neslėpė mergina.