• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip ir kasmet, taip ir šiemet po Naujųjų sutikimo į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją keliauja dovanų gauti neveikiantys telefonai, televizoriai, kompiuteriai.

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusių metų pabaigoje iš ilgametės buveinės Panevėžyje Vilniaus gatvėje išsikraustė Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Panevėžio skyrius. Naujojoje vietoje – buvusių apskrities viršininko administracijos patalpų ketvirtame aukšte – įsikūrę vartotojų gynėjai lankytojų nepritrūko.

REKLAMA

Nekokybiškas prekes įsigiję žmonės kaipmat surado instituciją, galinčią patarti ir padėti įsigijus nekokybišką daiktą.

Skyriaus viršininkas Antanas Šleivys sakė, kad persikeliant telefono numeriai liko nepakitę, tad pirmosiomis darbo naujojoje vietoje dienomis telefonas nepaliovė skambėti, žmonės norėjo sužinoti, kur inspekcija persikėlė.

REKLAMA
REKLAMA

Po sausio pirmosios inspekciją užplūdo lankytojai. Pasak A. Šleivio, nepatenkintųjų pagausėja po kiekvienų Naujųjų metų.

„Daug žmonių gauna dovanų ir patys dažniau prisiperka nekokybiškų daiktų. Būna, kad pardavėjai jų atgal neima, tad ieškoma pagalbos inspekcijoje“, – sakė vedėjas.

Kaip praėjusiais metais, taip ir šiemet tarp nekokybiškų daiktų pirmauja buitinės technikos prekės. Dažniausiai tai kasdienio vartojimo daiktai: telefonai, virduliai, televizoriai, kompiuteriai. Per pirmąsias šių metų savaites dėl buitinės technikos jau gauta apie dešimt skundų raštu. O telefonu ar žodžių teirautasi, ko gero, dvigubai tiek.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Panevėžiečiai daugiausia skundėsi dėl nekokybiškų telefonų ir nešiojamųjų kompiuterių. Tokie kreipimaisi, pasak A. Šleivio, dažniausiai būna pagrįsti. „75 procentai skundų pasitvirtina“, – konstatavo vedėjas.

Jis primena, kad pirkėjai nesileistų klaidinami ir žinotų, jog už parduotą prekę yra atsakingas pardavėjas. Prieš keletą dienų inspekcijoje apsilankiusi panevėžietė skundėsi, jog jai, nuvežus atgal į parduotuvę neveikiantį televizorių ir panorus atgauti pinigus, pardavėjas pasiūlė jį vežti į garantinio remonto dirbtuves. Pirkėjai yra klaidinami, ogi pardavėjas turėtų tenkinti vartotojo reikalavimus.

REKLAMA

Valstybinė ne maisto produktų inspekcija, gavusi pirkėjų skundą, tikrina daikto kokybę. Ją nustačiusi pardavėjui siūlo arba grąžinti pirkėjui pinigus, arba pakeisti, arba suremontuoti prekę. Žinoma, kaip norės pirkėjas. 95 procentai nekokybiškų prekių pardavėjų vykdo inspekcijos rekomendacijas. Jeigu ne, pirkėjui siūloma kreiptis į teismą. Šiai institucijai pateikiamos ir Valstybinės inspekcijos išvados. Nesąžiningam pardavėjui dažniausia tenka ne tik atsilyginti vartotojui, bet ir sumokėti teismo išlaidas.

Vitalija Jalianiauskienė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų