• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sunki Jules Bianchi avarija užbaigė lenktynes Suzukoje. Prancūzas yra kritinės būklės, jam atlikta sudėtinga operacija Japonijos Mije prefektūros ligoninėje. „Auto Motor und Sport“ žurnalistai pabandė išsiaiškinti šios avarijos detales. Jie bendravo su avarijos liudininkais, rašo F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA

Po to, kai Adrianas Sutilas atsidūrė padangų barjere, toje vietoje atsirado dvigubos geltonos vėliavos –padidinto pavojaus ženklas. Šis signalas yra dubliuojamas ant piloto vairo, todėl pastebėti jo neįmanoma.

REKLAMA

J. Bianchi buvo ne pirmas pilotas, pravažiavęs pro A. Sutilo avarijos vietą. Iki jo šį posūkį įveikė daugiau nei 10 lenktynininkų ir nebuvo jokių problemų. Tačiau „Marussia“ bolidą kažkodėl atplėšė nuo asfalto, jis kirto šlapią išlėkimo zoną pasišokinėdamas ir todėl beveik nesumažino greičio. Kaip prisipažino A. Sutilas, J. Bianchi avarija buvo lygiai tokia pati kaip ir jo.

Ant sauso asfalto greitis šioje vietoje posūkyje pasiekia 190 km/h, o išvažiuojant iš jo, kur ir įvyko avarija, mašinos įsibėgėja iki 260 km/h. Šįkart trasa buvo šlapia, bet greitis vis vien buvo didelis – pilotai šį posūkį įveikdavo 180 km/h greičiu, o iki išlėkimo momento J. Bianchi buvo įsibėgėjęs iki 200 km/h.

REKLAMA
REKLAMA

Nelaimei, MR03 bolido kelyje atsidūrė kilnojamasis kranas, išvažiavę į saugos zoną evakuoti A. Sutilo „Sauber“. „Marussia“ bolidas šonu rėžėsi į krano atsvarą. Smūgis buvo toks stiprus, kad „Sauber“ bolidas, ką tik pakabintas ant krano lyno, nukrito ant žemės, atitrūkęs nuo kablio. Užkulisiuose buvo kalbama, kad perkrovos buvo 50G, tačiau ši informacija kol kas oficialiai nepatvirtinta.

Ant J. Bianchi bolido susidūrimo su kranu metu nuplėšė viršutinį ortakį ir saugos lanką. Visa kairė bolido pusė buvo visiškai sudaužyta, išskyrus piloto apsauginį kokpitą. Vienas iš liudininkų sakė: „aš niekada nemačiau smarkiau sudaužyto bolido“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Avarijos charakteris daug kuo buvo panašus į Marijos de Villotos incidentą per testus Daksforde, įvykusį 2012 m. birželio 3 d. Beje, ispanė M. de Villota irgi pilotavo „Marussia“ bolidą. Tuomet pilotė suklydusi rėžėsi į stovintį sunkvežimį. Smūgis teko šalmui, ir nors po operacijos pavyko išgelbėti merginos gyvybę, bet sportininkė dėl pasekmių mirė 2013 m. spalį.

Incidentas su J. Bianchi dar kartą iškėlė bolidų su atviru kėbulu saugumo klausimą. Kad ir kokios bebūtų saugios išlėkimo zonos ir apsauginiai barjerai, kol piloto galva yra apsaugota tik šalmu, rizika gauti sunkia traumą išlieka.

Daugiau naujienų skaitykite F-1.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų