REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didėjanti infliacija, augančios kainos ir lėtėjanti Lietuvos ekonomika – nepalanki aplinka verslui. Apklausų duomenimis, daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų šiemet riboja savo išlaidas, todėl daugeliui įmonių šiais metais prognozuojami prastesni, nei 2007-ųjų metų, rezultatai. Atsižvelgdami į esamą situaciją, „Šimonis marketing“ konsultantai sukūrė dviejų dienų praktinį intensyvaus darbo seminarą. Jo metu sukuriamas konkrečių veiksmų planas, kaip lėtėjančios ekonomikos metu neprarasti klientų ir net padidinti pardavimus.

REKLAMA
REKLAMA

Marketingo strategijos ir pozicionavimo specialistas Linas Šimonis įsitikinęs, kad mažėjančių savo įmonės rezultatų negalima pateisinti esama ekonomine situacija Lietuvoje. Verslo rezultatyvumas priklauso nuo to, kaip profesionaliai dirbama ir ar sugebama sukurti savo įmonės konkurencingumą Lietuvos ir užsienio rinkose.

REKLAMA

„Įmonės visada turi daug neišnaudotų resursų. Tačiau įmonių vadovams, nuolat stebintiems savo įmonės vidaus darbą, dažnai būna sunku atsiriboti ir įvertinti įmonės veiklą iš šalies. Dažniausiai jie neįžvelgia neišnaudotų galimybių arba nežino nuo ko pradėti, norėdami jomis pasinaudoti. Todėl sukūrėme specialų seminarą, padėsiantį iš šalies pažvelgti į savo įmonę ir surasti neišnaudotas galimybes. Seminaro metu dalyviai sužino, kaip be didelių investicijų ir nemažinant kainų pagerinti būtent jų įmonės veiklą, išlaikyti esamus klientus ir padidinti pardavimus“, – teigia „Šimonis marketing“ įkūrėjas ir vadovas Linas Šimonis.

REKLAMA
REKLAMA

Įmonių vadovai, supratę, jog stiprėjančią konkurenciją galima laimėti tik gerai organizuojant savo verslą, pastaruoju metu dažnai renkasi seminarus ar konsultacijas. Tačiau dauguma seminarų, ypač finansuojamų Europos Sąjungos, remiasi bendromis teorijomis, kurias vėliau sunku pritaikyti praktikoje. „Šimonis marketing“ sukurtame dviejų dienų praktiniame seminare „Kaip išlaikyti klientus, nemažinant kainų“, įvertinus kliento įmonės privalumus ir trūkumus, parengiami realūs marketingo strategijos įgyvendinimo etapai, specialiai pritaikyti konkrečios įmonės atvejui. Antros dienos pabaigoje seminaro dalyviai jau turi paruoštą konkretų veiklos planą, skirtą pardavimų didinimui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Planas labai aiškiai įvardija naujos pozicionavimo idėjos sukūrimą, įmonės išskirtinumo suradimą, tvirtos darbuotojų komandos suformavimą, interneto puslapio sukūrimą bei naudingos informacijos apie gaminius ar paslaugas patalpinimą jame. Tai nesudėtinga įveikti daugeliui įmonių. Kur kas sudėtingesnis yra marketingo strategijos sukūrimas ir vykdymas. Tam reikalinga patirtis. Todėl, jei pats nesi jos sukaupęs, verta pasinaudoti profesionalų paslaugomis“, – teigia UAB „Investicijų strategijos valdymas“ plėtros direktorė Edita Mielienė.

REKLAMA

Seminaro metu didžiausias dėmesys skiriamas ne sausų teorijų dėstymui, o konkrečių sprendimų, kaip pagerinti įmonės veiklą ir pajamas, paieškai. Padedant patyrusiems „Šimonis marketing“ konsultantams, parengiamas planas, kurį įmonės darbuotojai pradeda įgyvendinti jau kitą dieną po seminaro.

„Seminaro metu supratome, koks svarbus yra pardavimų vadovo vaidmuo. Itin naudinga ir nauja buvo sužinoti, jog pardavimų vadovas – svarbiausas asmuo visoje pardavimų struktūroje, ne dalyvaujantis gamybiniame procese, o nuolat besirūpinantis strateginiais dalykais. Mes iš tikrųjų sužinojome, kaip nebrangiom ir gana paprastom priemonėm galima parduoti daugiau“, – teigia „Tiks langus“ gaminančios UAB „Aveplast“ direktorius Vilius Eidukevičius.

REKLAMA

Pastebėta, kad žmonės geriausiai mokosi iš patirties: patys analizuodami, darydami išvadas ir vėliau jas taikydami praktikoje. Seminarui „Kaip išlaikyti klientus, nemažinant kainų“ pradedama ruoštis iš anksto. Likus dviems savaitėms iki seminaro, visi dalyviai gauna „Blic tyrimo“ klausimyną, į kurį turi surinkti atsakymus dar iki seminaro pradžios.

„Visi seminarai turėtų prasidėti nuo užduočių, patiems dalyviams padėsiančių suvokti savo įmonės situaciją konkurencinėje erdvėje, pažvelgti į savo įmonę pirkėjo akimis. Atlikę „Blic tyrimą“ daugelis klientų lieka nustebinti gautais rezultatais ir džiaugiasi, kad išlaidos atsipirko dar neprasidėjus seminarui“, – sako „Šimonis marketing“ konsultantas Linas Šimonis.

Seminarą veda jau 16 metų pardavimų ir marketingo srityje dirbantis Linas Šimonis. Geriausiai žinomas kaip marketingo strategijos ir pozicionavimo konsultantas, Linas Šimonis įmonėms padeda surasti jų pozicionavimo idėją bei sukuria strategiją, kaip perduoti ją potencialiems klientams. Per visą karjeros laiką L. Šimonis yra dirbęs su daugiau nei 100 Lietuvos įmonių ir turintis patirties maisto pramonės, farmacijos, draudimo, mažmeninės prekybos, viešbučių, telekomunikacijos paslaugų verslui bei pardavimų verslo įmonėms (B2B) srityse.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų