• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rugsėjo 25 dieną startuoja jau šeštus metus vykdomas Lietuvos gamtos mokslų olimpiadų asociacijos (LGMOA) socialinis projektas „Ne imti, bet duoti VI", kuris skirtas vaikų globos namų auklėtiniams.

REKLAMA
REKLAMA

„Projekto tikslas – parodyti globos namų vaikams, kad mokslai gali būti įdomūs bei smagūs ir jie tikrai „nesikandžioja", - kalbėjo projekto koordinatorė bei LGMOA narė Rūta Leinartaitė.

REKLAMA

Pasak jos, integruotose paskaitėlės, eksperimentuojant ar dalyvaujant pažintinėse ekskursijose nesuprantami dėsniai, reiškiniai ir baugios formulės virsta nuotykiu, pasaka ar žaidimu.

Šiais metais projekte „Ne imti, bet duoti VI" dalyvauja vaikai iš 3 Vilniaus globos namų: 1 – ųjų, 3 – ųjų bei Gilės vaikų globos namų. Projektas vyks iki 2010 gruodžio 11 dienos.

Projekto metu, kas antrą šeštadienį, savanoriai studentai VU chemijos ir fizikos fakultetuose veda pamokėlės, viktorinas, demonstruoja ar padeda atlikti eksperimentus, o kartais vaikai su studentais tiesiog kepa pyragus ar lipdo molio lipdinius.

REKLAMA
REKLAMA

„Dabartinis jaunimas yra būsimos visuomenės pagrindas. O sunkiausia į visuomenę žengti beglobiams vaikams. Projektas „Ne imti, bet duoti“ yra skirtas būtent jiems. Šiuo darbu norime padėti vaikų namų auklėtiniams suprasti ir pamilti mokslą, taip pat paruošti juos žengimui į suaugusiųjų pasaulį, nes būtent jie lieka vieni jau sulaukę 18-os metų, kai artimiausių žmonių patarimai ir parama yra labai svarbūs. Projektu siekiame jaunimą mokyti teisingai pasirinkti ir dirbti savarankiškai, taip pat tapti duodančia, o ne imančia visuomenės dalimi", - kalbėjo R. Leinartaitė.

Organizatoriai pastebėjo, jog giliau suvokti mokslų pagrindai skatina vaikų žingeidumą, motyvaciją mokytis bei pagerina mokymosi rezultatus mokyklose. O studentai, dirbantys su šiais vaikais, per penkerių metų praktiką pajuto, jog svarbiausia, ką jiems gali duoti - šypsenos ir buvimas kartu. Taip pat patys kurdami pamokėles, užimtumo programą, nemažai išmoksta bei įgyja įvairiausių praktinių ir gyvenimiškų patirčių. Bene svarbiausia iš jų – gyvenime, kad reikia mokėti ne tik imti, bet ir duoti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų