REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Socdemų kandidatai internautus domino labiau, nei rinkimų programa

Per rinkimų agitacijos mėnesį Socialdemokratų tinklalapį aplankė 59 236 unikalūs lankytojai – beveik tiek, kiek balsų reikia surinkti partijai, kad peržengtų 5 proc. rinkimų į Seimą barjerą.

REKLAMA
REKLAMA

„Google Analytics“ duomenimis, iš viso nuo rugsėjo 10-osios www.lsdp.lt tinklalapis buvo aplankytas 75 073 kartus. Internautus kandidatai domino labiau nei rinkimų programa: kandidatų sąrašas buvo naršytas 9 035 kartus, kai tuo tarpu rinkimų programos puslapis aplankytas 3 219 kartų.

REKLAMA

Pasak Lino Šiautkulio, interneto reklamos tinklo „Adnet“ pardavimų direktoriaus, pateikti lankomumo vertinimus yra gan sudėtinga, nes nėra palygintinų duomenų iš kitų partijų arba ankstesnių rinkimų kampanijų. „Gerai, kad socialdemokratai matuoja savo lankytojų srautus. Jei savo duomenis paskelbtų ir kitos partijos, būtų galima daryti tam tikras išvadas, geriau pažinti virtualų rinkėją“, - sakė L. Šiautkulis.

Tinklalapyje labiausiai lankomas buvo Lino Jonausko, kandidato, kurį iškėlė socialdemokratinis jaunimas, puslapis – 11 939 apsilankymai. Rinkimų metu L. Jonauskas gavo 3065 pirmumo balsus ir turi neblogus šansus tapti Seimo nariu.

REKLAMA
REKLAMA

Atnaujintas socialdemokratų tinklalapis startavo 2008 m. rugpjūtį. UAB HOSTEX serveryje tinklapis buvo patalpintas už 29 Lt per mėnesį. Nors svetainės lankytojų skaičius buvo didelis, svetainės talpinimo plano pakako, nes duomenų srautas nebuvo ribojamas.

Tinklalapyje buvo įdiegta atvirojo kodo turinio valdymo sistema „Joomla“ – viena iš interneto programų, kurios nemokamai siūlomos visiems HOSTEX klientams. Socialdemokratams buvo pritaikytas vienas iš nemokamų „Joomla“ dizaino šablonų.

Užuot išlaidavę tinklapių gamintojams, socialdemokratai nutarė maksimaliai išnaudoti nemokamų atvirojo kodo programų galimybes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tinklalapio projektas – dizaino pritaikymas, sulietuvinimas, informacijos parengimas ir sukėlimas – buvo realizuotas per 2 savaites, o socialdemokratams jis tekainavo 5 000 Lt. Tinklapio turiniu rūpinasi LSDP Informacijos centras ir privati viešųjų ryšių ir rinkodaros bendrovė.

Socialdemokratų tinklalapyje yra įdiegtos sąsajos su populiariomis nemokamomis interneto tarnybomis – „Google Calendar“, „Google Maps“, „Picasa Web“, „Youtube“ ir „Slideshare“. Šių sąsajų dėka socialdemokratai gali pateikti savo lankytojams informaciją interaktyviai patogiausiu vartotojams būdu.

„Tai vienas retų pavyzdžių, kaip efektyviai galima išnaudoti atvirojo kodo galimybes ir sąsajas su nemokamomis interneto tarnybomis, - sakė Darius Matuliauskas, HOSTEX hostingo verslo direktorius. – Pagal rezultatą, kurį matome atsivertę socialdemokratų tinklalapį, akivaizdu, kad jie sutaupė dešimtis tūkstančių litų, kuriuos būtų išleidę atitinkamo funkcionalumo programavimui“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų