REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skaitytojos naujiena: skaitmeninė televizija reklamuojasi už mūsų pinigus?

Pinigus gauna ryšio, o ne TV paslaugų teikėjas

Neseniai naujienų portalas balsas.lt rašė, kad vienai mūsų skaitytojai parūpo, kiek kainuoja „pokalbis“ telefonu, kol įmonės, kuriai skambinate autoatsakiklis informuoja, kad „šiuo metu visos operatorės užimtos“?

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) tuomet informavo, kad pagal Elektroninių ryšių paslaugų teikėjų taisykles už laukimą, kol bus pradėta teikti informacija ar kitos paslaugos, mokėti neturėtume.

Tačiau susimokame pasirodo ne tik už laukimą. Informacija (o gal reklama?), kurią įmonė mums pasakoja, užuot sujungusi su operatoriumi ar vadybininku, pasirodo, taip pat apmokama iš mūsų kišenės.

Violeta K.: kodėl turiu klausytis man nereikalingos informacijos?

„Tai vyksta labai paprastai. Surinkus trumpąjį klientų aptarnavimo numerį operatorius sujungia pokalbiui, tačiau bendrovė pirmiausia pateikia informaciją apie savo siūlomas paslaugas, ir tik po to ima diktuoti, kokį mygtuką spausti norint pasirinkti pageidaujamą paslaugą. Ir tik po to sujungia su konsultantu“, – pranešė Violeta K.

REKLAMA
REKLAMA

„Ar skambutis jūsų trumpuoju numeriu mokamas?“ – pasiteiravo atsiliepusios konsultantės ir portalo balsas.lt žurnalistai, paskambinę į „Cgates“ – įmonę, kurios paslaugomis naudojasi ponia Violeta.

REKLAMA

„Taip, mokamas. 39 centai už minutę ir sujungimo mokestis“, – atsakė ji. Pasiteiravus, kodėl klientas privalo išklausyti informaciją, kuri šiuo metu jo galbūt visai nedomina, konsultantė atsakė: „Tiems, kurie labai nenori klausyti, aš pasakau, kad paspaustų 2 mygtuką, ir tada iš karto atsilieps konsultantė“.

Tiesa, informacija-reklama truko neilgai, vos 13 sekundžių. Tačiau ir už tas keliolika sekundžių susimoka kiekvienas skambinantis klientas. Kita vertus, juk sugaištas laikas, kad ir koks trumpas, taip pat turi vertę.

P. Dambrauskas: pinigus gauname ne mes, o tinklo operatorius

Išgirdęs, kad yra klientų, kurie nepatenkinti, jog už savo pinigus pirmiausia priversti išklausyti jo vadovaujamos įmonės reklamą, ir tik po to gali bendrauti su konsultantu, televizijos ir interneto paslaugas teikiančios bendrovės „Cgates“ direktorius Paulius Dambrauskas sakė:

REKLAMA
REKLAMA

„Mes jokių pinigų už tai negauname. Jeigu klientas skambina iš mūsų tinklo, jam nieko nekainuoja, o kiek ima operatoriai (balso telefonijos paslaugos teikėjai – red. past.), kurių paslaugomis jis naudojasi, priklauso nuo tų operatorių kainodaros. Skambinantysis susimoka savo mobiliojo arba fiksuoto ryšio operatoriui. Tai nėra padidinto tarifo numeris, tai tiesiog skambutis į kitą tinklą“.

Jis patikslino, kad dauguma ryšio operatorių skambutį į jų trumpąjį numerį įvertina būtent 39 centais, kuriuos minėjo konsultantė. Paklaustas, kodėl žinodami, kad klientui skambutis kainuoja, jį priverčia susimokėti už tas keliolika sekundžių bendrovės informacijos, P. Dambrauskas atsakė:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Aš dabar šypsausi. Sutikčiau, jei tai būtų 5 minučių reklama, bet dabar yra 5 sekundės „laba diena, jūs paskambinote į (...) ir tada dar kokios 7-8 sekundės informacijos, kuri daliai klientų yra svarbi. Nesakau, kad klientas nemoka, bet jis moka kažkokius centus – savo operatoriui“.

Pabrėžęs, kad centai kapsi ne jiems, bet operatoriui (tarsi nuo to kliento sąskaita sumažėtų?), ir nežinodamas, kad kažkuri iš jo vadovaujamos įmonės konsultančių išdavė paslaptį, kad paspaudus kurį nors mygtuką, „iš karto atsilieps konsultantė“, jis aiškino, kad įmonė paprasčiausiai naudingai išnaudoja laiką, kol atsiliepia konsultantas.

„Juk niekas nepakelia ragelio per kelias sekundes. Kol klientas laukia eilėje, užuot klausęsis tylos ar teksto, kad „visi konsultantai užimti“, jis gauna informaciją. Mes skaičiuojame, per kiek laiko atsiliepiame į skambučius, ir būtent tiek laiko išnaudojame informacijai teikti. Bet stengiamės, kad konsultantai atsakytų kaip galima greičiau“, – aiškino P. Dambrauskas.

REKLAMA

Jis tikino, kad jų teikiama informacija klientų neturėtų erzinti, nes ji „pasakoma tik vieną kartą“, be to, teikiama skirtinga informacija.  „Galima pavadinti ir reklama. Tai nėra blogas žodis. Bet me to, tai ne reklama. Mes savo klientams paprasčiausiai suteikiame informaciją. Pranešame apie dar vieną paslaugą, ir kas nori – pasidomi, kas nenori – nesidomi. Bet niekas iš tų pokalbių nelobsta, niekas jų specialiai neužlaiko“, – tikino P. Dambrauskas.

Nuo redakcijos

Naujienų portalo balsas.lt žurnalistai anaiptol neteigia, kad tai išskirtinis atvejis, arba kad taip yra visur. Situacijų gali būti įvairių. Jeigu Jūs, gerbiami skaitytojai, norėtumėte pasidalinti savo patirtimi, rašykite mums adresu [email protected].  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų