REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Per Valentino dieną nuomonės formuotoja, verslininkė Simona Lipnė socialiniuose tinkluose paviešino savo parduotuvės kvepalų reklamą. Visai greitai pagal šį vaizdo įrašą buvo padaryta parodija, kurioje buvo pašiepiama minėta reklama. Į įrašą sureagavo ir pati verslininkė, tikinusi, kad patyrė patyčias ir kad blokuos kiekvieną, paspaudusį „patinka“.

Per Valentino dieną nuomonės formuotoja, verslininkė Simona Lipnė socialiniuose tinkluose paviešino savo parduotuvės kvepalų reklamą. Visai greitai pagal šį vaizdo įrašą buvo padaryta parodija, kurioje buvo pašiepiama minėta reklama. Į įrašą sureagavo ir pati verslininkė, tikinusi, kad patyrė patyčias ir kad blokuos kiekvieną, paspaudusį „patinka“.

REKLAMA

Į parodiją sureagavo nemažai žinomų žmonių, o į verslininkės kalbas apie patyčias sureagavo ir Paulius Mikolaitis-Paul de Miko.

Prieš keletą savaičių S. Lipnė socialiniuose tinkluose pasidalijo reklaminiu įrašu, kuriame, pozuodama su rožine suknele, pasiima braškinį kokteilį. Vaizdo įraše moteris matoma atidaranti prabangią „Jacquemus“ rankinę ir iš jos išimanti savo internetinėje parduotuvėje parduodamus kvepalus. Kvepalų buteliuką ji įmeta į kokteilio stiklinę, o vėliau jį aplaižo ir pasikvepina,

„Dar negavai valentinkės dovanos ir nepasakė, kaip tave myli?! Yes, and?! Koks skirtumas! Pasveikink pati save, kad ir dabar, kad ir šiandien, rytoj ar poryt. Nėra dienos mylėti, nėra dienos sveikinti. Yra gyvenimas, kurį visada turi švęsti ir džiaugtis, kad turi, kad ir koks jis būtų. Taip, aš švenčiu ir kaifuoju tiesiog „gerdama“ savo mylimiausius kvepalus.

REKLAMA
REKLAMA

Taip, aš šiandien paskęsiu juose eidama vakarienės. Man tai – geriausia dovana. Kvapas. Mėgaukimės, mylėkime ir mylėkimės, nesvarbu ką pasakys kiti. Bučkis!“ – po reklaminiu vaizdo įrašu rašė S. Lipnė.

REKLAMA

Greitai reklamos parodiją pabviešino kanalo „Nešvankiai“ kūrėjai Deividas ir Nedas. 

Reakcijos sukėlė pyktį

Į vaizdo įrašą sureagavo ir nemažai žinomų žmonių, „patinka“ paspaudė Veronika Montvydienė, Laurynas Suodaitis, Indrė Kavaliauskaitė, Saugirdas Vaitulionis, Gerda Žemaitė, Paulius Mikolaitis-Paul de Miko ir daug kitų.

Tai neprasprūdo ir pro S. Lipnės akis. Moteris pranešė, kad imsis priemonių dėl patyčių ir užblokuos visus, kurie buvo įrašu sužavėti. 

REKLAMA
REKLAMA

„Tai žmonės, kurie „Like“ spaudžia patyčioms. Verti jūsų susižavėjimo? Sekimo? Darbo su jais? Nemanau. Aš einu jų blokuoti, nes sakau #STOPpatyčioms“, – rašė verslininkė.

Į moters žodžius ir poelgį sureagavo ir vienas iš užblokuotų žinomų žmonių – P. Mikolaitis-Paul de Miko, kuris su ironija neslėpė, kad buvo sukrėstas katastrofiškos žinios dėl užblokavimo.

„Šiaip viskas kaip ir būtų teisinga bei sąžininga (apart to, kad dabar kokį mėnesį gluosto nesudėsiu dėl šios kolosalios netekties), jeigu tai nebūtų žeminančiai infantili ir mano metabolizmą fiziškai lėtinanti manipuliacija. Nesurasiu žodžių nusakyti, kaip smarkiai aš negaliu pakęsti, kai tokios „aukos“ (taip, labiau norėčiau naudoti rusišką žodį), negebėdamos į savo mažą galvelę įsikalti elementariausių visuomenės dėsnių, prisidengia rimtomis socialinėmis problemomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Instagram“ komikų duetas „Nešvankiai“ prieš savaitę sukūrė klipą, pašiepiantį objektyviai banalią ir idėjiškai menkavertę (liaudiškai tariant idiotišką) ponios užgautosios ledų/kvepalų/rankinuko/krūtų (nemeluosiu, lygšiol nesuprantu, į kokį produktą/paslaugą orientuotas įrašas) reklamą.

Nedo ir Deivido video pagal visas teisines sąvokas ir kūrybinius standartus yra parodija, o ir ta – labai paviršutinė (toks išvirkščias komplimentas vaikinams, žinant, kad jie gali daug geriau).

Patyčios, pagal apibrėžimą – nuolatinis fizinės/psichologinės jėgos naudojimas, sąmoningai siekiant sužeisti ar įskaudinti kitą asmenį, kuris negali savęs apginti. Dvi kertinės patyčių charakteristikos – tęstinumas ir galios pozicija.

REKLAMA

Nei vienos jų neišpildo nei „Nešvankiai“ vaizdo įrašas, nei, juo labiau, mano, ar kitų žmonių interakcija su vaikinų turiniu. Pagal Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymą ponia – viešas asmuo, todėl kritika, komentarai, įžvalgos, pastabos, analizė (man dar tęsti?) buvo, yra ir visada bus jos viešumo kaina.

Siūlyčiau pasižiūrėti į veidrodį, nuryti nepatikusias replikas ir nustoti išsi*****ėti devalvuojant realius probleminius reiškinius. „Verti jūsų susižavėjimo? Sekimo? Darbo su jais?“ Ponia šakėmis varto limonus iš spekuliuojamų šūdniekių, o visą savo „žavesį“, kurio dėka šiuo metu nėra kitos šūdniekių spekuliantės samdoma darbuotoja, išperėjo prieš septynerius metus, tai nesiūlyčiau jai stoti matuotis ant „naudos visuomenei“ svarstyklių. Bus blogų žinių.

Pažymiu vyrą – Mindaugą Lipnių (ponios gi negaliu), gal šis padės žmonelei sugrįžti (nors sunku teigti, kad yra kažkada užsukusi) į protą“, – rašė P. Mikolaitis-Paul De Miko.

Ta reklama jau savaime buvo parodija, vulgari, žemo lygio, tik tokias ir reikia parodijuoti...
Visur vaidenasi mobingas, patyčios ir t.t
Jai esi viešas žmogus žmonės ir komentuoja jai jiems atrodo juokinga šaiposi ir t.t
Nebūkit soc. tinkluose jūsų niekas nematys ir gyvensite ramiai net dėmesio į jus gatvėje praeinančia neatkreips.
Moteriškė visai be savikritikos. Pačios išsidarko, paskui pyksta, kad kiti šaiposi. Nei gražu, nei skoninga. Tegu bent aplinkinių paklausia pradžioj. Kai žmogus nepriima savęs, tai taip ir gaunasi. Pirma reikia susitvarkyti "galvoje".
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų