REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektros tiekėjai įspėja, kad laiku neatsiskaičius už elektrą, ši bus atjungta. Taip nutiko ir kauniečių šeimai. Tačiau net ir apmokėjus susikaupusią skolą, elektra buvo įjungta tik po kelių dienų. Elektros tiekėjas tikino, kad klientas pats kaltas, nes nepaisė įspėjimų apie susikaupusią skolą.

Elektros tiekėjai įspėja, kad laiku neatsiskaičius už elektrą, ši bus atjungta. Taip nutiko ir kauniečių šeimai. Tačiau net ir apmokėjus susikaupusią skolą, elektra buvo įjungta tik po kelių dienų. Elektros tiekėjas tikino, kad klientas pats kaltas, nes nepaisė įspėjimų apie susikaupusią skolą.

REKLAMA

Portalui tv3.lt skaitytojas Romas (tikrieji vardas ir pavardė redakcijai žinomi) pasakojo, kad nuomoja butą, kurio nuomininkai du mėnesius nesumokėjo už elektrą.

„Bute gyvena moteris su dviem nepilnamečiais vaikais. Elektros tiekėjas „Ignitis“ vis siuntė įspėjimus, kad atjungs elektrą.

Pražiopsojau tą terminą, kada žadėjo atjungti elektrą, ir ji buvo atjungta. Skolą, kuri siekė 186 eurus, apmokėjau kovo 29 d. ir iš karto kreipiausi į elektros tiekėją dėl elektros tiekimo atnaujinimo“, – pasakojo vyras.

Anot jo, „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) įsipareigojo per dvi dienas atnaujinti elektros tiekimą.

„Tačiau balandžio pradžioje šeima vis dar gyveno be elektros. Teko patirti ir nuostolių, išmesti visą maistą, buvusį šaldytuve.

REKLAMA
REKLAMA

Skambinau į ESO gal 10 kartų. Jie vis pasakoja skirtingas istorijas, bet elektros tiekimo neatnaujina. Aiškinau, kad skola jau apmokėta ir bute gyvena mažamečiai vaikai. Tačiau niekas nereaguoja“, – piktinosi Romas.

REKLAMA

Jo teigimu skola buvo juokinga, ji juk nebuvo didelė.

„Tačiau tikriausiai net jeigu būtume skolingi 10 eurų, elektrą vis tiek atjungtų, nes tokia keista tvarka“, – skundėsi ESO abejingumu Romas.

Nepaisė įspėjimų, todėl elektrą ir atjungė

ESO ryšių su visuomene projektų vadovas Paulius Kalmantas teigė, kad ESO nemato klientų mokėjimų – tai yra tiekėjo klausimas.

„Tiekėjas, pagal savo vidaus procesus inicijuoja atjungimą ar prijungimą dėl sąskaitų nemokėjimo, o ESO tik vykdo šį darbą“, – teigė ESO atstovas.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo metu elektros tiekėjo „Ignitis“ ryšių su visuomene projektų vadovė Laura Beganskienė tikino, kad visais atvejais, prieš kreipiantis į operatorių, kad klientui atjungtų elektrą, dedamos visos pastangos susisiekti su klientu.

„Aktyviai kreipiamės ir ieškome sprendimų, kad elektros atjungti nereikėtų. Vidutiniškai ne mažiau kaip penkis kartus kreipiamasi į klientą iki teikiant prašymą operatoriui atjungti elektrą.

Minimu atveju, penkis kartus kreipėmės ir telefonu, ir el. paštu, aiškiai informuodami apie susidariusią skolą, prašydami ją apmokėti, informuodami apie elektros tiekimo nutraukimą“, – komentavo bendrovės atstovė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot jos, klientas apmokėjo skolą ir apie tai informavo.

„Jis apie skolos apmokėjimą telefonu mus informavo kovo 29 d., 18:41 val., „Ignitis“ į operatorių kreipėsi kovo 29 d., 18:41 val.,  registravo užduotį elektros pajungimui.

Kadangi pajungimas trunka 3 darbo dienas, elektros tiekimas buvo sugrąžintas balandžio 3 d. pirmoje dienos pusėje“, – komentavo L. Beganskienė.

Kada atjungia elektrą ar dujas?

„Ignitis“ atstovė pastebėjo, kad dauguma elektros energijos bei gamtinių dujų klientų nelieka įsiskolinę ilgiau nei du mėnesius.

„Tačiau pagal gautas sąskaitas matoma, kad apie 10 proc. elektros energijos vartotojų ir apie 14 proc. gamtinių dujų vartotojų neatsiskaito laiku. Vidutiniškai skola už elektros energiją sudaro siekia apie 50 eurų, o už gamtines dujas apie 20 eurų.

REKLAMA

Pirmiausia, keletą kartų klientams siunčiame informacinius pranešimus apie susidariusią skolą. Klientų nurodytais kontaktais: el. paštu ar SMS žinute, o nenurodžius šių kontaktų – paprastu paštu siunčiama informacija apie skolą“, – komentavo L. Beganskienė.

Ji tikino, kad jeigu po informavimo apie skolą klientas vis tiek nepadengia įsiskolinimo, gali būti taikomas elektros energijos ar gamtinių dujų tiekimo nutraukimas.

„Kliento perdavimas antstoliams yra paskutinis žingsnis, jei visos kitos taikytos priemonės neveikia.

Taip, klientams sudarome galimybę atidėti skolos mokėjimą. Kiekvieno kliento atvejį vertiname individualiai ir priimame sprendimą dėl atidėjimo“, – sakė L. Beganskienė.

Nustokite dangstytis nepilnamečiais! Jeigu ką nors naudoji, malonėk už tai susimokėti. Normalūs žmonės iš gaunamų pajamų pirmiausia susimoka visus kas mėnesį mokamus mokesčius ir gyvena iš to, kas lieka. Dalis vis dar mano, kad kaip nors bus.
Elektros liberalizavimo pasekmės. Pritariant valdžiažmogiams, iš žmonių tyčiojamasi, atjungiama elektra už nedidelę skolą, nepaisant, kad yra mažamečių vaikų. Toks ignitis varto milijardus, bet žmones smaugia nebaudžiami. Godumas be ribų, tik pelnas rūpi ir kuo didesnis. Žmoniškumo ir padorumo nėra nei kvapo. Liberalizacijos pasekmė- smaugti žmonės dėl pinigų, dėl kuo didesnio pelno.
„Aktyviai kreipiamės ir ieškome sprendimų, kad elektros atjungti nereikėtų. Vidutiniškai ne mažiau kaip penkis kartus kreipiamasi į klientą iki teikiant prašymą operatoriui atjungti elektrą. Ka aktyviai gali padaryti, tai atjungineti elektra ir kelti kainas.. Bauduvos rsp...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų