• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ne kiekvienas automobilių gamintojas save gali susisieti su naikintuvais. „Born from Jets“ - tokiu šūkiu daugelį metų buvo pristatomi įvairiausio tipo „Saab“ markės automobiliai. 
Greiti, preciziški ir kitokiems žmonėms skirti automobiliai - taip juos dažniausiai apibūdina įvairiausių kompanijų vadovai. Kiekviena šalis turi savo pasididžiavimą, Švedai jų turi net gi du - „Volvo“ ir „Saab“. Nors pastarasis gamintojas savo gyvenimą pradeda iš naujo, tačiau grįžkime į laikotarpį, kai „Saab“ visus stebino nuostabiais inžineriniais produktais.

Ne kiekvienas automobilių gamintojas save gali susisieti su naikintuvais. „Born from Jets“ - tokiu šūkiu daugelį metų buvo pristatomi įvairiausio tipo „Saab“ markės automobiliai. 
Greiti, preciziški ir kitokiems žmonėms skirti automobiliai - taip juos dažniausiai apibūdina įvairiausių kompanijų vadovai. Kiekviena šalis turi savo pasididžiavimą, Švedai jų turi net gi du - „Volvo“ ir „Saab“. Nors pastarasis gamintojas savo gyvenimą pradeda iš naujo, tačiau grįžkime į laikotarpį, kai „Saab“ visus stebino nuostabiais inžineriniais produktais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Saab900 (2)


Surasti patobulintą „Saab“ markės automobilį prilygsta Kalėdų Senelio atvykimui į jūsų namus, todėl šis straipsnis apie „900“ kabrioletą yra ypatingas.
Susipažinkite su Aaronu, kuris yra europietiškų automobilių gerbėjas. Nors jis gyvena Amerikoje, tačiau jo venomis bėga europiečio kraujas. Dvidešimt šešerių metų vyrukas savo garaže turi keletą automobilių, tačiau labiausiai jis didžiuojasi šiuo švedišku „Saab 900“ kabrioletu.
Yra kelios priežastys kodėl Aaronas didžiuojasi būtent šiuo automobiliu. Jis nuolatos norėjo automobilio, kuris turėtų keturių cilindrų turbokompresorinį variklį, būtų atviru stogu ir be jokių rimtų modifikacijų išskirtų iš minios. Tobuliausias variantas buvo šis 1987 metais pagamintas „Saab 900“.

REKLAMA

Saab900 (3)


„Tuometinis mano biudžetas automobiliui buvo maždaug du tūkstančiai dolerių. Už šią sumą galėjau įsigyti ir antros kartos „GTI“, tačiau švediškas kabrioletas man patiko labiau.“, - priduria Aaronas.
Automobiliui atsidūrusi Aarono garaže, prasidėjo pirmieji ne tobulinimo, bet tvarkymo darbai. Iš naujo perrinktas variklis, pašalintos rūdys, sutvarkytas susilankstantis stogas. Taip pat teko padirbėti ties automobilio važiuokle, kuri reikalavo dėmesio.
Sutvarkius automobilį, savaime ateina noras padaryti dar ką nors. Pakeisti ratlankius? Kodėl gi ne. Pakeisti amortizatorius ir spyruokles? Be abejo. Paieškoti naujų kėbulo detalių? Žinoma!

REKLAMA
REKLAMA

Saab900 (3)


Aaronas teigia, jog variklis buvo pati įdomiausia dalis. „Tuo metu kai aš nusipirkau šį kabrioletą, daugelis mano draugų turėjo „Honda“ markės automobilius. Jie visaip stengėsi išspausti kuo daugiau arklio galių iš savo mažyčių „Hondų“, kai tuo tarpu mano dviejų litrų agregatas standartiškai turėjo 160 AG“, - priduria Aaronas.
Tačiau ar to užtenka automobilių entuziastui? Tikrai ne. Atlikus keletą standartinių pakeitimų ( oro filtro ir išmetimo sistemos ), variklio galia iškart šoktelėjo iki 215. Vis dėlto to buvo ne gana.
Aaronas nusprendė rimtai patobulinti šį švedišką motorą. Laikui bėgant, dviejų litrų darbinio tūrio agregatas gavo geresnius purkštukus, naują variklio galvą, „Precision“ firmos „intercooler'į“, „TiAL“ išmetamųjų dujų sklendę, kompresija buvo sumažinta iki 8.75:1, o variklio tūris padidintas iki 2.3 litro.
Su tokiu pakankamai konservatyviu tobulinimu, Aaronas dabar galėjo džiaugtis, jog jo „Saab'as“ išsuko net 335 arklio galias.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Saab900 (5)


Ką Aaronas žada nuveikti ateityje? Net nelaukdamas jaunuolis atsako, jog silpniausia šio „Saab'o“ vieta yra transmisija. Patobulinus ir ją modernizavus, būtų galima išgauti papildomus 50 arklio galių. Taip pat greitu metu į Aarono garažą atvyks nauji „Koni„ firmos amortizatoriai, „Intrax“ spyruoklės ir nauji stabdžių diskai.
„Saab 900“ galerija : 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų