Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiais laikais niekuo nenustebinsi šiek tiek patobulintu Porsche markės automobiliu. Tokias paslaugas siūlančių įmonių atsiranda vis daugiau, tačiau norinčių pagražinti savo Porsche taip pat daugėja.
O kaip buvo devintame dešimtmetyje? Porsche automobilių pardavimai prieš maždaug trisdešimt metų buvo dvigubai mažesnį negu yra dabar. Anuomet, šiuos vokiškus automobilius galėjo įsigyti tik labai pasiturintys žmonės, kurių nebuvo tiek daug.
Tad kaip Porsche tobulinimu užsiimanti kompanija RUF sugebėjo išgyventi iki šių dienų? Mums ir jums, reikia pasižiūrėti į žemiau esantį „On-Board“ vaizdo klipą, kuris turėtų atsakyti į jūsų klausimus.
Iš RUF dirbtuvių išvažiavę Porsche automobiliai tampa kitokiais. Daugiau galios, daugiau teatrališkumo...
1987 metais, kompanijos pilotas bandytojas, Stephanas Rozeris, atsisėdo už RUF CTR vairo ir išvažiavo pasivažinėti į Niurburgringą.
Pamatysite patys, jog šį RUF'ą reikia vairuoti!
Šiais laikais niekuo nenustebinsi šiek tiek patobulintu Porsche markės automobiliu. Tokias paslaugas siūlančių įmonių atsiranda vis daugiau, tačiau norinčių pagražinti savo Porsche taip pat daugėja.
O kaip buvo devintame dešimtmetyje? Porsche automobilių pardavimai prieš maždaug trisdešimt metų buvo dvigubai mažesnį negu yra dabar. Anuomet, šiuos vokiškus automobilius galėjo įsigyti tik labai pasiturintys žmonės, kurių nebuvo tiek daug.
Tad kaip Porsche tobulinimu užsiimanti kompanija RUF sugebėjo išgyventi iki šių dienų? Mums ir jums, reikia pasižiūrėti į žemiau esantį „On-Board“ vaizdo klipą, kuris turėtų atsakyti į jūsų klausimus.
Iš RUF dirbtuvių išvažiavę Porsche automobiliai tampa kitokiais. Daugiau galios, daugiau teatrališkumo...
1987 metais, kompanijos pilotas bandytojas, Stephanas Rozeris, atsisėdo už RUF CTR vairo ir išvažiavo pasivažinėti į Niurburgringą.
Pamatysite patys, jog šį RUF'ą reikia vairuoti!