REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Antradienį (02.04) Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) pateiktos galutinės rinkimų kampanijos finansavimo ataskaitos duomenimis, R. Paksas rinkimų kampanijai surinko ir išleido 3,29 mln. litų, daugiausiai - 2,99 mln. litų buvo skirta apmokėti agitacijai radijuje, televizijoje ir spaudoje.

REKLAMA
REKLAMA

Jo varžovo, dabartinio šalies Prezidento Valdo Adamkaus ataskaitoje nurodyta, kad agitacijai žiniasklaidoje buvo skirta 2,3 mln. litų.

REKLAMA

Dienraštis "Verslo žinios" anksčiau paskelbė, jog reklamos monitoringo tyrimus atliekančios agentūros "SIC Gallup Media" duomenimis, skaičiuojant nominaliomis kainomis, R. Paksas išlaidomis V. Adamkų lenkia 2,3 karto. Į šias išlaidas nebuvo įskaičiuotos nuolaidos.

Išrinktojo prezidento rinkimų štabo iždininko Roberto Noreikos teigimu, sąlyginai mažesnes išlaidas agitacijai radijuje, televizijoje bei spaudoje lėmė "sėkmingas agitacijos kampanijos planavimas bei administravimas".

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, iš anksto su žiniasklaidos priemonėmis pasirašytos agitacijos talpinimo sutartys štabui leido sutaupyti iki 25 proc. tam skirtų lėšų.

Ataskaitos duomenimis, R. Paksas išleido 120 litų mažiau, nei surinko. Pagrindinė R. Pakso rėmėja - sraigtasparnius remontuojanti bendrovė "Avia Baltika" - jo rinkimų kampanijai paaukojo 1,2 mln. litų. Šios bendrovės sraigtasparniu R. Paksas rinkimų kampanijos metu skraidė į susitikimus su rinkėjais po visą Lietuvą.

Už rinkimų kampanijos finansavimą atsakingas Robertas Noreika žurnalistams teigė, kad už sraigtasparnio nuomą "apytiksliai buvo išleista 60 tūkst. litų". Kaip BNS sakė išrinktojo prezidento atstovas spaudai Aidas Petrošius, per rinkimų kampaniją į susitikimus su rinkėjais skraidyta 40 valandų. Sraigtasparnį "Mi-8" nuomojusiai "Avia Baltikai" už valandą skrydžio mokėta 880 litų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak A. Petrošiaus, už laiką, kurį sraigtasparnis praleisdavo žemėje, kol R. Paksas susitikdavo su rinkėjais, mokėti nereikėjo. "Buvo išsiderėtos labai palankios sąlygos", - sakė A. Petrošius.

200 tūkst. litų R. Pakso rinkimų kampanijai skyrė AB "Achema", 198 tūkst. litų - UAB "Verkių statyba", 100 tūkst. litų - UAB "Ibrahim", 160 tūkst. litų - UAB "Restako". R. Paksas yra buvęs šios kompanijos prezidentu.

Lietuvos ir Suomijos UAB "Rakensta" išrinktojo prezidento rinkimų kampanijai skyrė 60,6 tūkst. litų, A. Kapitanovo PĮ, UAB "Mokesčių srautas", UAB Statybos verslo ir paslaugų korporacija, UAB "Daila", UAB "Elmonta", UAB "Sarmanis", bendra Lietuvos ir Lenkijos įmonė "Alternova" - po 50 tūkst. litų. Kiti rėmėjai skyrė sumas mažesnes nei 50 tūkst. litų.

REKLAMA

Liberalų demokratų partija, iš kurios vadovo posto R. Paksas atsistatydino po rinkimų, savo lyderio rinkimų kampanijai skyrė 3,8 tūkst. litų.

20 tūkst. litų R. Pakso rinkimų kampanijai skyrė Liberaldemokratų frakcijos Seime narys Dailis Barakauskas, 5 tūkst. litų - partijos pirmininko pavaduotojas verslininkas Remigijus Ačas.

Šie asmenys dalyvavo išrinktojo prezidento susitikimuose su teisėsaugos institucijų atstovai. D. Barakauskas dalyvavo susitikime su Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT), R. Ačas - su Valstybės saugumo departamento (VSD) vadovais.

R. Paksas sausio pradžioje vykusiame antrajame prezidento rinkimų ture nugalėjo dabartinį šalies vadovą Valdą Adamkų. Šalies vadovas rinkimų kampanijai nurodė išleidęs 1,2 mln. litų daugiau, negu surinko.

BNS

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų