
Trijų cilindrų, turbina aprūpintas, bet didesnį darbinį tūrį turintis motoras sieks užtikrinti, jog mažytis variklis galėtų pasižymėti kone tuo pačiu efektyvumu kaip ir panašaus tūrio dyzeliniai varikliai.
Šį tikslą „Renault“ inžinieriai žada pasiekti naudodami automobilių pramonėje žinomus metodus: didins suspaudimo laipsnį, mažins vidinę trintį, gerins tiesioginio įpurkšimo sistemą. Be to, naujasis agregatas galės veikti ekonomiškesniu Atkinsono ciklu. Galiausiai, šis variklis bus paruoštas elektrifikacijai.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujasis 1,2 litro variklis pasirodys naujos kartos „Renault Kadjar“, kurio debiutas numatytas 2021-aisiais.
Atsižvelgiant į glaudų „Renault“ ir „Nissan“ bendradarbiavimą, naujasis variklis turėtų atsirasti ir naujos kartos „Nissan Qashqai“.

