REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Renault Megane RS“ – tai yra mūsų vienas mėgstamiausių sportiškų hečbekų, kuris net ir dabar galėtų kai kuriems savo konkurentams išspardyti užpakalius, ne tik bendro naudojimo keliuose, bet ir lenktynių trasoje. 

Nuostabius vairavimo pojūčius suteikęs hečbekas šiemet sugrįžo kardinaliai pasikeitęs. Praėjusiais metais debiutavusi trečioji „
Megane RS“ modelio karta bus gaminama su dvejomis pakabos konfigūracijomis : „Sport“ ir „Cup“ bei dviejų tipų transmisijomis : 6 laipsnių mechanine arba 6 laipsnių dvigubos sankabos automatine.

Renault Megane RS“ – tai yra mūsų vienas mėgstamiausių sportiškų hečbekų, kuris net ir dabar galėtų kai kuriems savo konkurentams išspardyti užpakalius, ne tik bendro naudojimo keliuose, bet ir lenktynių trasoje. 

Nuostabius vairavimo pojūčius suteikęs hečbekas šiemet sugrįžo kardinaliai pasikeitęs. Praėjusiais metais debiutavusi trečioji „
Megane RS“ modelio karta bus gaminama su dvejomis pakabos konfigūracijomis : „Sport“ ir „Cup“ bei dviejų tipų transmisijomis : 6 laipsnių mechanine arba 6 laipsnių dvigubos sankabos automatine.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Šiuo metu „Renault Sport“ inžinierių kūrinys bus komplektuojamas tik su 1,8 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų benzininiu jėgos agregatu, kuris išvystys 280 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą. Vėliau „Megane RS“ modelių gamą papildys „Trophy“ versija, kurios ratus suks 300 arklio galių išvystanti širdis, o jos įsiūtį bandys suvaldyti standesnė pakaba bei riboto praslydimo diferencialas.
Palyginus su standartiniu modeliu, sportiškoji „R.S“ tapo platesnė. Priekyje ratų arkos tapo 60 milimetrų platesnės, o gale - 45 milimetrais. Už jų slepiasi plačios, žemos profilio padangos, „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas, specialiai šiam modeliui pagaminta išmetimo sistema bei ne dėl grožio sumontuotas galinis difuzorius, kuris iš tikrųjų veikia ir atlieka savo funkciją - padeda padidinti automobilio stabilumą.
Kaip ir praėjusios kartos „Megane R.S“ taip ir naujasis modelis naudoja „McPherson“ tipo priekinę pakabą, kuri buvo patobulinta „Renault Sport“ inžinierių. Vietoj įprastinio vientisos konstrukcijos pakabos lanksto, „„Renault“ pakaba turi du atskirus : vienas fiksuotas prie statramsčio, o kitas sukiojasi pagal automobilio važiavimo kryptį. Dauguma priekinės pakabos komponentų yra pagaminti iš aliuminio ir yra 3 kartus standesni už standartinio modelio komponentus, o tai reiškia, jog priekinė pakaba gali atlaikyti žymiai didesnius krūvius.

REKLAMA

Renault Megane RS (12)


Už „Renault Megane R.S“ važiuoklės tobulinimą atsakingas Antoine Frey teigia, jog naujasis modelis yra 20 vikresnis už senąjį „Megane R.S“. Nors tai tik skaičius, tačiau senąjį modelį vairavę automanai turėtų suprasti kokio lygio atletas jų laukia kitąmet, kuomet jis pasirodys „Renault“ atstovybėse.
Naujasis modelis nenaudoja elektroninio riboto praslydimo diferencialo, kuris negali atlaikyti labai stiprių krūvių, nes jis tiesiog perkaista. Atsižvelgdami į tai, jog didžioji dalis „Megane R.S“ vairuotojų šį automobilį naudoja lenktynių trasoje, naujasis modelis naudoja tradicinį, mechaninį „Torsen“ riboto praslydimo diferencialą, kuris pakeitė „GKN“ specialistų gamintą komponentą. „Torsen“ analogas yra efektyvesnis ir esant reikalui gali iki 45% variklio galios siųsti į bet kurį priekinį, pradėjusį slystį, ratą.
Riboto praslydimo diferencialą bus galima užsisakyti tik modeliuose su „Cup“ pakabos konfigūracija. Modelis su šia pakabos konfigūracija atkeliaus su 19 colių ratlankiais, kurie bus apauti 245/35 „Bridgestone“ padangomis, 10 procentų standesnėmis spyruoklėmis ir itin lengvais bei rimtesnius išbandymus sugebančiais atlaikyti stabdžių diskais.
















































Modelis Renault Megane RS
Variklis 1.8 Energy TCe
Variklio tūris (cm3) 1798
Cilindrų/vožtuvų skaičius 4/16
Maksimali galia (AG) 280/6000
Maksimalus sukimo momentas (Nm) 390/2400-4800
Pavarų dėžė 6 mechaninė
Maks.greitis 250
Akceleracija 5,8
Svoris 1430
Kaina Lietuvoje 29 240

REKLAMA
REKLAMA

Pagrindinių konkurentų duomenys:




























































































Modelis Hyundai i30 N Honda Civic Type R Seat Leon Cupra Peugeot 308 GTi  Volkswagen Golf GTI
Variklis 2.0 T-GDI 2.0 VTEC Turbo 2.0 TSI 1.6 THP 2.0 TSI
Variklio tūris (cm3) 1998 1996 1984 1598 1984
Cilindrų/vožtuvų skaičius 4/16 4/16 4/16 4/16 4/16
Maksimali galia 274/6000 320/6500 300/5500-6200 270/6000 245/ 5000-6700
Maksimalus sukimo momentas 353/1450-4700 400-2500-4500 380/1800-5500 330/1900 370/1600-4300
Pavarų dėžė 6 Mechaninė 6 Mechaninė 6 Mechaninė 6 Mechaninė 6 Mechaninė
Maks. greitis 250 272 250 250 250
Akceleracija 6,1 5,7 5,8 6,0 6,2
Svoris 1429 1376 1395 1205 1387
Kaina Lietuvoje 27 990 36 190 30 838 30 900 29 459


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų