• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Verslo klasės drabužių „Pierre Cardin“ reklama „Nepriekaištingos permainos“, kurios veidu tapo vienas populiariausių Lietuvos dainininkų Egidijus Dragūnas-Selas, pripažinta efektyviausia mažo biudžeto kampanija 2013 metais. Tokią išvadą padarė rinkodaros pasiekimų konferencijos „Password 2013” vertinimo komisija. Reklamos kampaniją „Nepriekaištingos permainos“ UAB „Stesa Clasic“ užsakymu sukūrė reklamos agentūra „AD HUNTERS BALTICS“.

Verslo klasės drabužių „Pierre Cardin“ reklama „Nepriekaištingos permainos“, kurios veidu tapo vienas populiariausių Lietuvos dainininkų Egidijus Dragūnas-Selas, pripažinta efektyviausia mažo biudžeto kampanija 2013 metais. Tokią išvadą padarė rinkodaros pasiekimų konferencijos „Password 2013” vertinimo komisija. Reklamos kampaniją „Nepriekaištingos permainos“ UAB „Stesa Clasic“ užsakymu sukūrė reklamos agentūra „AD HUNTERS BALTICS“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Prekės ženklas „Pierre Cardin“ Lietuvoje yra gerai žinomas ir užima stabilias lyderio pozicijas verslo klasės drabužių sektoriuje , tačiau daugeliui jis asocijuojasi su vyresnio amžiaus žmonėmis. Kampanijos tikslas buvo pritraukti 24-40 metų auditoriją, todėl reklaminiu veidu buvo pasirinktas Egidijus Dragūnas-Selas. Iš pirmo žvilgsnio jis visiškai netinka „Pierre Cardin“ reklamai, tačiau Selas suaugo, jam jau 35 metai, kartu su jo muzika išaugo nauja karta, kuri dabar yra tikslinė „Pierre Cardin“ auditorija. Taip, Selas garsėja ūmiu charakteriu, tačiau idėja buvo parodyti kitokį dainininką – solidų, suaugusį ir rimtą vyrą. Kampanijos šūkis – „Nepriekaištingos permainos“. Fotosesija vyko Egidijaus Dragūno 36-ojo gimtadienio išvakarėse. Puiki proga pritraukti žiniasklaidos ir visuomenės dėmesį bei sukurti kitokį įvaizdį garsiam atlikėjui. Žurnalistams buvo išplatintas išskirtinis E. Dragūno-SELO interviu, kuriame jis šneka tik apie rimtus dalykus: šeimą, gyvenimo prasmę ir vertę, pinigus, labdarą, charakterį ir pasikeitimus. Visa tai sukėlė tikrą ažiotažą – pirmą kartą visuomenė pamatė kitokį Egidijų Dragūną – daugelis jį palygino su Bradu Pittu“, – pasakoja „AD HUNTERS BALTICS“ kūrybos vadovė Sabina Daukantaitė.

REKLAMA

Reklamos kampanija „Nepriekaištingos permainos“ padidino pardavimą, praplėtė 24–40 metų „Pierre Cardin“ gerbėjų ratą. Kitokio Egidijaus Dragūno nuotraukomis socialiniuose tinkluose pasidalijo daugiau nei 20 tūkstančių vartotojų, o jas pamatė daugiau nei 1 milijonas Lietuvos gyventojų.

„Džiugina, jog šiemetiniame konkurse dalyvavo ne tik didieji reklamos užsakovai, rinkodarai skiriantys nemažas lėšas, bet ir smulkiosios bendrovės, kurios neretai parodo įdomių, kūrybiškų sprendimų. Tai įrodo, jog net turint nedidelį biudžetą galima įgyvendinti įsimintiną reklamos kampaniją ir pagerinti savo veiklos rezultatus“, – apie „Password” pateiktus darbus sakė vertinimo komisijos narys Darius Gricius.

Praėjusiais metais reklamos agentūra „AD HUNTERS BALTICS” įgyvendino Lietuvoje aibę įdomių rinkodaros projektų, tokių kaip pasaulinio garso žvaigždės Dr. Alban koncertas prekybos ir pramogų centro OZAS gimtadienyje, galanterijos parduotuvių tinklo „Persicco” reklamos kampanija „Patikimų rankinių partija”, didžiausio grafičio kūryba prekybos ir pramogų centre OZAS, pardavimo skatinimo akciją „Šakės kainoms” prekybos centre BABILONAS I, pirkinių maratonas PPC OZAS, drabužių parduotuvių „Mohito” reklamos kampanija „Moteriškumas grįžta”, kurioje dalyvavo televizijos žvaigždė Aistė Paškevičiūtė, drabužių parduotuvių tinklo „House” reklamos kampanija „Laisvė veža!”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų