• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Grupelė benzingalvių iš Prancūzijos ryžosi panaudoti savo sukauptas žinias projektui, iš kurio įkvėpimo galėtų semtis inžinieriai, dirbę prie sportiško „Alpine A110“.
„Renault“ ir šiam gamintojui priklausanti „Alpine“ nėra naujokė automobilių sporto arenoje. Šiuo metu „Alpine“ gamyklinė komanda dalyvauja ilgųjų nuotolių čempionate, kuriame demonstruoja visai neblogus rezultatus. „Alpine“ taip pat privačioms komandoms leidžia įsigyti ralio varžyboms paruoštą „Alpina A110“, tačiau ji projekto autoriams nekelia tiek gerų emocijų kaip klasikinis modelis.

Grupelė benzingalvių iš Prancūzijos ryžosi panaudoti savo sukauptas žinias projektui, iš kurio įkvėpimo galėtų semtis inžinieriai, dirbę prie sportiško „Alpine A110“.
„Renault“ ir šiam gamintojui priklausanti „Alpine“ nėra naujokė automobilių sporto arenoje. Šiuo metu „Alpine“ gamyklinė komanda dalyvauja ilgųjų nuotolių čempionate, kuriame demonstruoja visai neblogus rezultatus. „Alpine“ taip pat privačioms komandoms leidžia įsigyti ralio varžyboms paruoštą „Alpina A110“, tačiau ji projekto autoriams nekelia tiek gerų emocijų kaip klasikinis modelis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ravage Alpine A110


Prieš keletą dešimtmečių siaurais Monte Karlo keliukais skriejęs „Alpine“ bolidas iki šiol projekto autoriams kelia sentimentus.
Kompaktiškas, žvitrus ir greitas kupė tapo tuomet vykusių ralio žvaigžde, tačiau tai buvo pirmas ir paskutinis kartas, kai „Alpine“ vardas Pasaulio ralio čempionate skambėjo taip garsiai.
Prancūzijoje įsikūrusių „Ravage“ dirbtuvių įkūrėjas siekdamas visiems priminti, jog „Alpine“ automobiliai yra puikūs kompanionai ir turi užtektinai potencialo tapti ralio automobiliu, jis savo asmeninį „Alpine A110“ pavertė į modernią „Group B“ kategorijos bolido interpretaciją.

REKLAMA

Ravage Alpine A110


Skirtingai nuo monstrų, kuriems šis projektas siekia atiduoti pagarbą, „Alpine Ravage“ neturi ugnimi spjaudančio variklio.
Vietoje to „Alpine Ravage“ keturių cilindrų agregatą, išvystantį 252 arklio galias. Vis dėlto, projekto autoriai tikina, jog 1,8 litro motoras be rimtesnių modifikacijų gali generuoti 320 arklio galių ir 350 Nm. Šitoks galios ūgtelėjimas turėtų „Alpine Ravage“ suteikti visiškai kitokį charakterį.
Nepaisant padidėjusio automobilio pločio ir kelių kosmetinių pakeitimų, dėl kruopščiai parinktų medžiagų, automobilio svoris nepakito. Perdarytos galinės arkos ir galinė užpakalinio buferio dalis buvo pagamintos iš anglies pluošto bei aliuminio. Galinėje dalyje taip pat atsirado nauja, tiesioginio išmetimo sistema, kuri, kaip ir „Lancia Delta S4“ bolide, įrengta po galiniu buferiu.

REKLAMA
REKLAMA

Ralio bolidų įkvėpta Alpine A110


Priekinėje dalyje taip pat netrūksta pakeitimų: geltonos spalvos priekiniai žibintai, iš abiejų pusių prie buferio pritvirtinti tolimųjų šviesų žibintai ir subtili Prancūzijos vėliava – tiesioginės užuominos į „Alpine“ ralio automobilį.
Vizualiniai pakeitimai šiai „Alpine“ tikrai nepadės užkariauti Niurburgringo, tačiau padidėjusiose ratų arkose slypi „Michelin Cup 2“ padangos, kurios pagerins automobilio stabilumą ir sukibimą posūkiuose.

GALERIJA (
REMI DARGEGEN)


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų