REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Tarptautinis „Packaging of the World“ tinklalapis įtraukė „VRS WPI Vilnius“ kurtą dizainą į pavyzdinį pakuotės dizaino sąrašą. Dizainas buvo kurtas „Vilkyškių pieninės“ produktams.

Tarptautinis „Packaging of the World“ tinklalapis įtraukė „VRS WPI Vilnius“ kurtą dizainą į pavyzdinį pakuotės dizaino sąrašą. Dizainas buvo kurtas „Vilkyškių pieninės“ produktams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Atsiradimas „Packaging of the World“ – profesionalus mūsų dizainerių įvertinimas tarptautinėje erdvėje“,- sako Jūratė Stankuvienė, „VRS WPI Vilnius“ Pardavimų direktorė. „Packaging of the World“ yra žinomiausias pakuotės dizaino tinklalapis, kuriame pateikiami geriausi dizaino pavyzdžiai iš viso pasaulio. Tinklalapį kasdien aplanko dešimtys tūkstančių dizaino specialistų, grafikos dizainerių, reklamos agentūrų darbuotojų, studentų ir gamintojų atstovų.

REKLAMA

Pasak AB „Vilkyškių pieninės“ rinkodaros vadovės Elenos Šilovaitės, kuriant „Vilkyškių“ produkcijos pakuotės dizainą siekta komunikuoti pagrindines prekės ženklo vertybes –kokybę, modernumą ir išskirtinumą. „Pastebėjome, kad didžiųjų Lietuvos pieno gamintojų pakuotės pakankamai tradiciškos ir daugelį metų nekintančios. Dairantis tarptautinėse parodose vėlgi pieno produktų pakuotėse dažniausiai puikuojasi karvės simbolis. Tuo tarpu „Vilkyškių“ produkcijos vizualikoje pasirinktas juodas katinėlis.

REKLAMA
REKLAMA

Pakuotės dizainas ne tik pasižymi modernumu, bet ir yra žaismingas – sudėjus keturias pakuotes šalia, susideda katinėlio paveikslas. Žaismingumas ir netradicinis herojus lentynoje iškart sukuria produkto išskirtinumą“,- dalijasi J. Stankuvienė. „Vilkyškių pieninė“ pozicionuojama kaip nedidelė pieno produktų ir sūrių gamintoja, įsikūrusi šalia derlingų, Nemuno užliejamų pievų. Unikalioje geografinėje vietoje gaminami išskirtiniai produktai, kiekvienam kurių skiriama daugiau dėmesio ir žmogiškosios šilumos.

„Šis „Packaging of the World“ įvertinimas – paskata mums ir toliau daug dėmesio skirti produktų dizainui. Geri dizaino sprendimai, kartu su visu rinkodaros kompleksu, gali turėti lemiamos įtakos produkto sėkmei rinkoje. Esu įsitikinusi, kad gamintojas, kuris priima iššūkį diegti maisto ar kitokias produktų inovacijas, turi turėti drąsos originaliems pakuotės sprendimams. Kokybiškam produktui reikia ir kokybiško dizaino – vartotojai nuoširdų dėmesį ir rūpestį tikrai įvertins. „Vilkyškių“ šviežių pieno produktų linijos sėkmė Lietuvos rinkoje – puikus ir praktinis to pavyzdys.“,- sako E. Šilovaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Vilkyškių“ katinėlio pakuotė yra laimėjusi apdovanojimą už dizainą reklamos festivalyje „Adrenalinas“, o „VRS WPI Vilnius“ kartu su „Vilkyškių pienine“ kurtas prekės ženklas „Vilkyškių pieninė“ yra išrinktas Metų prekės ženklu 2013. Sėkmingas „VRS WPI Vilnius“ ir „Vilkyškių pieninės“ bendradarbiavimas prasidėjo laimėjus 2009 bendrovės organizuotą konkursą „Žalgirio“ rėmimo koncepcijai sukurti.

Prekės ženklas (naujas logotipas) „Vilkyškių pieninei“ buvo sukurtas 2010 metais: buvo parengta prekės ženklo strategija, išgrynintas pozicionavimas, atlikti prekės ženklo korporatyvinio stiliaus darbai, pradedant įmonės logotipu, baigiant visais kitais firminio stiliaus atributais.

„Vilkyškių pieninės“ produktų linijos dizainas su katinėliu buvo sukurtas 2009 metais. Siekiant sustiprinti skėtinio prekės ženklo žinomumą, 2010 metais šviežių pieno produktų linija įgijo pavadinimą „Vilkyškių“. 2011 metais buvo sukurta dizaino koncepcija „Vilkyškių pieninė“ sūrių pakuočių apipavidalinimui. 2012 metų vasarą vartotoją pasiekė „Vilkyškių pieninės“ produkcija pilnai atnaujintomis pakuotėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų