REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiulėmis raidėmis pasitinkantis žodis „akcija“ sutraukia ne vieną pirkėją į prekybos centrus. Dažnas pastebi išpardavimų metu išleidžiantis net daugiau, nei įprastomis kainomis. Specialistai sako, kad taip veikia mūsų psichologija.

Didžiulėmis raidėmis pasitinkantis žodis „akcija“ sutraukia ne vieną pirkėją į prekybos centrus. Dažnas pastebi išpardavimų metu išleidžiantis net daugiau, nei įprastomis kainomis. Specialistai sako, kad taip veikia mūsų psichologija.

REKLAMA

Nors prekybos tinklai skelbė apie „gigantiškas akcijas“, panašu, kad lietuviai šeštadienį mieliau laiką leidžia ne prekybos centruose, o lauke. Tikėto masinio žmonių antplūdžio – nėra.

„Mechanizmas remiasi psichologiniais dalykais. Mes turim per mažai informacijos apie kainas, nuo kurių daromos nuolaidos. Ir tos pirminės kainos gali būti didinamos arba prekė įvedama su didesne kaina, kad nuo jos paskui padarytų pasakišką nuolaidą. Tie skaičiai suponuoja psichologiškai, kad čia yra geras pasiūlymas – tik šiandien, paskui negausiu“, - teigia Pricer.lt vadovas Arūnas Vizickas.

Anot jo, taip pat gali veikti ir tokia mintis: „Kai daug žmonių perka, turbūt yra gerai, reikia ir man nusipirkti“.

REKLAMA
REKLAMA

Ekspertas siūlo prieš žengiant į parduotuves apsvarstyti, ko tikrai reikia ir siūlo pasiruošti akcijoms.

Dar vienas psichologinis mechanizmas, kurį pastebi E.Vizickas, yra kainų klijavimas. „Ant senos kainos lipdoma nauja ir tada jau nuo naujos rodoma ta įspūdinga nuolaida“, - TV3 sakė Pricer.lt vadovas.

REKLAMA

Savo ruožtu Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius Laurynas Vilimas teigia, kad daryti prielaidas apie prekeivių apgavystes yra neteisinga.

„Prekybininkai privalo vadovautis įstatymais, kurie tikrai gina vartotojų interesus dėl klaidinimo, dėl apgaudinėjimo ir jeigu pasitaiko tokių atvejų, jie privalo būti nubausti“, - komentavo ekspertas.

Anot specialisto, tie prekeiviai, kurie siekia apgaudinėti pirkėjus, ilgai rinkoje neužsilaiko. „Tokia yra konkurencija ir laisvos rinkos principas. Vartotojai ir pirkėjai labai greitai nusisuka nuo nesąžiningų pardavėjų“, - įsitikinęs L.Vilimas.

Išsamiau žiūrėkite vaizdo įraše.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų