
Dainius įsitikinęs, kad niekas iškart negimsta tobulas, tad nenuostabu, kad ir pirmųjų važiavimų metu išaiškėjo kelios prototipo silpnybės: išlūžo priekinės lempos tvirtinimai ir, kuriant stabdžių sistemą, buvo padarytos kelios klaidos, kurios, lenktynininko žodžiais, nesunkiai bus pakoreguotos automobiliui grįžus į gamyklą.
Bandymų dieną, pasakojo lenktynininkas, oras pasitaikė puikus, kadangi pusė jos švietė saulė, o kitą pusę lijo, tad Ginetta turėjo progą pasirodyti įvairiomis oro sąlygomis: „Automobiliu džiaugėsi tiek gamyklos atstovai, tiek mano komandos draugas Konstantins Calko, kurį vienintelį iš būsimų ELMS čempionato LMP3 vairuotojų sugebėjome „prakišti“ bent trumpam pagazavimui - keturiems nereikšmingiems ratams, - šypsojosi Dainius, kurį itin džiugina šio automobilio perspektyvos. - Automobilio greitis yra idealiai toks, koks ir turi būti: šiek tiek lėtesnis nei LMP2 klasės prototipai, ir šiek tiek greitesnis už GT klasės kėbulinius automobilius.“
Jau už savaitės D.Matijošaitis skris į Didžiąją Britaniją, kur planuojami kelių dienų bandymai ir treniruotės su jau užbaigtu „SVK by Speed Factory“ komandai pagamintu „Ginetta-Nissan“ automobiliu: „Džiaugiuosi, kad turėsime puikią progą ne tik susipažinti, bet ir prisijaukinti automobilį dar iki balandžio 11 dienos, kuomet Silverstone trasoje stosime pirmajam startui.“
 


 
  
  
  
  
  
  
 
 
  
 