REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Prie Vilniaus savivaldybės trečiadienį per pietus rinkosi viešojo transporto reformomis nepatenkinti žmonės. Jie siūlė sostinės vadovui Artūrui Zuokui trauktis iš posto, o miesto skolas padengti iš asmeninės sąskaitos.

Prie Vilniaus savivaldybės trečiadienį per pietus rinkosi viešojo transporto reformomis nepatenkinti žmonės. Jie siūlė sostinės vadovui Artūrui Zuokui trauktis iš posto, o miesto skolas padengti iš asmeninės sąskaitos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Iš pradžių šalia savivaldybės būriavosi judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ atstovai, prie kurių netrukus prisidėjo Algirdo Paleckio vadovaujamos partijos „Frontas“ atstovai.

REKLAMA

Judėjimo „Už troleibusus Vilniuje“ atstovas Marius Markevičius portalui balsas.lt pabrėžė, kad skaudžiausia, jog reformos yra daromos per vieną dieną, o ne pamažu.

„Mes nesakome, kad reikia stovėti vietoje, tačiau tokios reformos turi būti įgyvendinamos iš lėto. Juk derėtų patikrinti ar vienas kitas pokytis pasiteisino, ir tik tada pereiti prie kitų sprendimų“, – sakė M. Markevičius.

Anot jo, skaudžiausiai vilniečiams atsilieps sprendimas įrengti 6 tramvajaus linijas, kurių vienos kaina turėtų siekti apie 750 mln. litų. „Visa troleibusų sistemos reforma miestui kainuotų vos 350 mln. litų, o čia ketinama išleisti neprotingą sumą“, – pabrėžė M. Markevičius.

REKLAMA
REKLAMA

Šio judėjimo atstovai prieš piketą buvo išplatinę laišką:

„2013 m. liepos 1 d. Vilniuje, nepaisant įvairių protestų, nepaisant įstaigų, nurodžiusių, kad tokie žingsniai nėra teisėti, neatsiklausus Vilniaus miesto tarybos nuomonės (o remiantis vien administracijos direktoriaus įsakymu) buvo pradėta viešojo transporto reforma.

Buvo panaikinti keturi troleibusų maršrutai, keliuose kituose žymiai sumažintas transporto priemonių skaičius, mieste nebeliko privačių vežėjų. Nors ir prieš reformą važiuoti viešuoju transportu neretai buvo brangiau nei nuosavu (ypač keliaujant keliese), nuo liepos 1-osios stipriai pabranginti iš vairuotojų perkami vienkartiniai bilietai, o elektroninis bilietas ir toliau sklandžiai neveikia (pavyzdžiui, kioskuose ir internete dirbtinai sukurta skirtinga bilietų pirkimo sistema, be to, už kiekvieną internetu atliktą pirkimą dar tenka sumokėti ir banko mokesčius).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jau anksčiau skelbtų senų autobusų pirkimo konkursų sąlygos pakeistos ir jose nurodoma, kad autobusai gali būti dar blogesnių techninių savybių nei buvo reikalauta iki tol. Taigi mieste vietoj to, kad vilniečiai ir svečiai turėtų galimybę rinktis, kokiu transportu jiems keliauti, paliekama viena alternatyva – senas dūmijantis autobusas ar mikroautobusas.

Galbūt vežiojant miestiečius tokiomis transporto priemonėmis ir dirbtinai sudarius spūstis siekiama, kad tarp miestiečių atsirastų brangaus tramvajaus projekto palaikymas?“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų