Bendrovė skelbia alaus per pirmus šešis šių metų mėnesius kiekybine išraiška pardavusi 1,2 proc. mažiau nei prieš metus – 116,4 mln. hektolitrų. Tuo tarpu vien tik pagrindinio prekės ženklo alaus pardavimai augo 4,5 procento.
Pardavimų pajamos mažėjo 5 proc. iki 16,924 mlrd. eurų, tačiau organiškai – didėjo 0,8 procento.
Pusmečio grynasis pelnas siekė 744 mln. eurų, palyginti su 95 mln. eurų grynuoju nuostoliu tuo pat metu pernai, kurį nulėmė vienkartiniai 874 mln. eurų nurašymai iš dalies valdomoje Kinijos bendrovėje „China Resources Beer“.
„Heineken“ vadovas Dolfas van den Brinkas palankiai įvertino ES ir JAV pasiektą prekybos susitarimą, taip pavykus išvengti galimo prekybos karo.
„Manau, gerai, kad šis neapibrėžtumas užsibaigia. Tolesnės eskalacijos pavyko išvengti. Dabar „Heineken“ turi aiškumo dėl ateities“, – pažymėjo jis.
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Primus“, „Sagres“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!