Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar mėgstate prisirišti prie vieno automobilio? Ar galbūt automobilius keičiate kaip kojines? Štai šio kabrioletas savininkas su juo ne minutei neišsiskiria nuo 2011 metų pradžios.
Per keturis metus vaikinas pakeitė daugiau negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Pradėkime nuo didžiausio automobilio agregato - variklio. Po paprasto variklio perprogramavimo, 2.2 litro dyzelinio motoro galia buvo padidinta iki 132 AG ir 300 NM.
Vėliau buvo nupirkti BBS ratlankių replikos, OPC II priekinis bamperis, OSV Sport radiatoriaus grotelės, Irmscher galinis bamperis, Opel Z157 spalva perdažytas kėbulas, DEPO tamsinti žibintai, RDX spoileris ir dar daugybę įvairiausių smulkmenų, kurios kabrioleto išvaizdą pakeitė kardinaliai.
Ar mėgstate prisirišti prie vieno automobilio? Ar galbūt automobilius keičiate kaip kojines? Štai šio kabrioletas savininkas su juo ne minutei neišsiskiria nuo 2011 metų pradžios.
Per keturis metus vaikinas pakeitė daugiau negu gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Pradėkime nuo didžiausio automobilio agregato - variklio. Po paprasto variklio perprogramavimo, 2.2 litro dyzelinio motoro galia buvo padidinta iki 132 AG ir 300 NM.
Vėliau buvo nupirkti BBS ratlankių replikos, OPC II priekinis bamperis, OSV Sport radiatoriaus grotelės, Irmscher galinis bamperis, Opel Z157 spalva perdažytas kėbulas, DEPO tamsinti žibintai, RDX spoileris ir dar daugybę įvairiausių smulkmenų, kurios kabrioleto išvaizdą pakeitė kardinaliai.