• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Galutiniai praėjusių metų rezultatai rodo, kad „Opel“ pardavimai gerokai išaugo. Per 2016 m. buvo parduota 2901 automobilis visose trijose Baltijos šalyse kur pardavimai kyla kasmet, o palyginti su praėjusiais metais, pardavimai išaugo 29,6 proc., rinkos dalis – 16,9 proc.
„Opel“ pardavimai augo 18-oje iš 22-jų rinkų ir iš viso parduota 1,16 mln. automobilių (4 proc. daugiau). „Opel/Vauxhall“ rinkos dalis Europoje liko beveik nepakitusi – 5,73 proc.
Baltijos šalyse augančių pardavimų variklis buvo „Mokka X“, paskui – „Astra“ ir „Corsa“ modeliai. Europoje nupirktų „Mokka X“ skaičius sudarė 34 proc. iš visų parduotų automobilių ir tai buvo daugiau nei 100 tūkst. vienetų.
„Puikius rezultatus Baltijos rinkose lėmė pardavimų augimas segmente, į kurį „Opel“ įžengė dar visai nesenai, ir, be jokios abejonės, rezultatus pagerino automobilių pardavimai Latvijos policijos automobilių parkui. Esame įsitikinę, kad 2017 m., per kuriuos pristatysime 7 naujus modelius, iš kurių 2 CUV segmente, pardavimai ir toliau augs“, – sako  Marekas Vihuri, „Opel“ vadovas Estijoje.
Bendrovė „Opel“ įpusėjo vykdydama vieną didžiausių savo produktų pasiūlos kampanijų, per kurią nuo 2016 iki 2020 m. pristatys 29 naujus modelius, o šiais metais – net septynis. Trys iš jų – tai naujos kartos flagmanas „Insignia“: penkiaduris sedanas („Insignia Grand Sport“), universalas („Insignia Sports Tourer“) ir krosoveris („Insignia Country Tourer“).
Bendrovė pristatys dar dvi naujoves sparčiai augančiame krosoverių (CUV) segmente – tai „Crossland X“ ir „Grandland X“. „Ampera-e“ bus pradėta pardavinėti pavasarį, bet Baltijos rinkos šis modelis kol kas nepasieks. 2017 m. taip pat bus pristatytas ypač patrauklus „Opel Vivaro“ variantas.

Galutiniai praėjusių metų rezultatai rodo, kad „Opel“ pardavimai gerokai išaugo. Per 2016 m. buvo parduota 2901 automobilis visose trijose Baltijos šalyse kur pardavimai kyla kasmet, o palyginti su praėjusiais metais, pardavimai išaugo 29,6 proc., rinkos dalis – 16,9 proc.
„Opel“ pardavimai augo 18-oje iš 22-jų rinkų ir iš viso parduota 1,16 mln. automobilių (4 proc. daugiau). „Opel/Vauxhall“ rinkos dalis Europoje liko beveik nepakitusi – 5,73 proc.
Baltijos šalyse augančių pardavimų variklis buvo „Mokka X“, paskui – „Astra“ ir „Corsa“ modeliai. Europoje nupirktų „Mokka X“ skaičius sudarė 34 proc. iš visų parduotų automobilių ir tai buvo daugiau nei 100 tūkst. vienetų.
„Puikius rezultatus Baltijos rinkose lėmė pardavimų augimas segmente, į kurį „Opel“ įžengė dar visai nesenai, ir, be jokios abejonės, rezultatus pagerino automobilių pardavimai Latvijos policijos automobilių parkui. Esame įsitikinę, kad 2017 m., per kuriuos pristatysime 7 naujus modelius, iš kurių 2 CUV segmente, pardavimai ir toliau augs“, – sako  Marekas Vihuri, „Opel“ vadovas Estijoje.
Bendrovė „Opel“ įpusėjo vykdydama vieną didžiausių savo produktų pasiūlos kampanijų, per kurią nuo 2016 iki 2020 m. pristatys 29 naujus modelius, o šiais metais – net septynis. Trys iš jų – tai naujos kartos flagmanas „Insignia“: penkiaduris sedanas („Insignia Grand Sport“), universalas („Insignia Sports Tourer“) ir krosoveris („Insignia Country Tourer“).
Bendrovė pristatys dar dvi naujoves sparčiai augančiame krosoverių (CUV) segmente – tai „Crossland X“ ir „Grandland X“. „Ampera-e“ bus pradėta pardavinėti pavasarį, bet Baltijos rinkos šis modelis kol kas nepasieks. 2017 m. taip pat bus pristatytas ypač patrauklus „Opel Vivaro“ variantas.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų