Tiesa, ir technika per 13-a metų nemažai pasikeitė – Antano Juknevičiaus dabartinis automobilis yra kur kas lengvesnis, greitesnis bei galingesnis. Maža to, šiais metais lietuvio inžinieriai „Overdrive Hilux“ patobulino – atskyrė vairo stiprintuvo bei hidraulinių kojų sistemas, modifikavo vairo stiprintuvo skysčių filtravimo magistralę, atnaujino visus kitus elementus.
Šiais metais 27-ąją vietą užėmęs Antanas Juknevičius teigia, kad ateinančiose varžybose tikslai nors ir ambicingesni, tačiau svarbiausia tokio tipo varžybose išlieka geras techninis pasiruošimas, pozityvumas ir didelė vidinė motyvacija.
„Mūsų strategija bus panaši, kaip ir šiais metais. Dakaras – maratonas, kuriame kuo stabiliau turi laikytis savo tempo, nedaryti klaidų. Jų pakankamai išmokome 2016-ųjų varžybų metu, todėl esame dar labiau patyrę ir kruopščiai atlikome namų darbus“, - apie tikslus Dakare pasakojo A. Juknevičius. „Savaime suprantama, kad rikiuotėje atsiradus naujų automobilių konkurencija išaugo, bet tuo Dakaras ir žavus – jis nesigaili nei vieno, nesvarbu, ar tu – favoritas, ar autsaideris. Jei padarysi klaidą – už ją sumokėsi gyvybiškai svarbiomis minutėmis ir savo rezultatu.“