REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Netflix“ vis labiau mažina bendrą televizijos žiūrėjimo dalį. Pasak „UBS Securities“ analitikų, tikimasi, kad 2024 m. „Netflix“ padidins savo transliacijos planų kainas, o tai turėtų paspartinti jų pajamų ir pelno augimą, skelbia portalas „Variety“.

„Netflix“ vis labiau mažina bendrą televizijos žiūrėjimo dalį. Pasak „UBS Securities“ analitikų, tikimasi, kad 2024 m. „Netflix“ padidins savo transliacijos planų kainas, o tai turėtų paspartinti jų pajamų ir pelno augimą, skelbia portalas „Variety“.

REKLAMA

Tai, kartu su pajamų iš reklamos palaikomos pakopos didėjimu ir geru abonentų skaičiaus augimu, turėtų paskatinti bendrą bendrovės pajamų augimą 2024 m. iki 15 proc., palyginti su 7 proc. augimu 2023 m., rodo analitikų skaičiavimai.

„Tikimės, kad šiais metais „Netflix“ padidins tarifus“, – vasario 27 d. tyrimo pranešime rašė „UBS“ analitikai, vadovaujami Johno Hoduliko.

Praėjusį spalį „Netflix“ padidino JAV bazinio plano kainą nuo 9,99 iki 11,99 JAV dolerio (nuo 9,2 iki 11,04 eurų) per mėnesį. „Netflix“ taip pat pakėlė šios pakopos kainas Jungtinėje Karalystėje ir Prancūzijoje. Kompanija dar nepaskelbė kiek konkrečiai padidės planų prenumeratos kainos 2024 m., tačiau vadovai yra sakę, kad tarifų didinimas yra svarstomas.

REKLAMA
REKLAMA

Prašys klientų mokėti „šiek tiek daugiau“

2023 m. ketvirtojo ketvirčio pelno aptarime vienas iš „Netflix“ vadovų Gregas Petersas pažymėjo, kad praėjusiais metais, kol buvo diegiama mokamo dalijimosi programa, „iš esmės buvo pristabdytas kainų didinimas“, nes „tai laikėme tam tikru kainų didinimo pakaitalu“.

REKLAMA

„Dabar, kai tai jau baigėme, galime vėl pradėti taikyti standartinį požiūrį į kainų didinimą. Kainų didinimą matėte JAV, Jungtinėje Karalystėje ir Prancūzijoje. Tie pokyčiai pavyko geriau, nei prognozavome“, – sakė jis.

G. Petersas tęsė: „Toliau stebėsime kitas šalis ir bandysime įvertinti... kada suteiksime pakankamai papildomos pramogų vertės, kad galėtume paprašyti [klientų] mokėti šiek tiek daugiau, kad išlaikytume tą teigiamą smagratį ir galėtume investuoti į daugiau puikių filmų, serialų ir žaidimų tiems nariams. Taigi, žinote, apibendrinimas galėtų būti toks: grįžtame prie įprastos veiklos“.

REKLAMA
REKLAMA

Didėjo akcijų tikslinė kaina ir žiūrimumas

Pažymoje „UBS“ komanda padidino savo 12 mėnesių „Netflix“ akcijų tikslinę kainą nuo 570 iki 685 JAV dolerių (nuo 525 iki 631 eurų) už akciją, išlaikydama „pirkti“ reitingą. Pastaruoju metu „Netflix“ akcijos pabrango 1,5 proc., iki daugiau kaip 596 JAV dolerių (daugiau nei 549 eur.) už akciją.

Apibūdindama srautinių transliacijų operatoriaus pranašumą, „UBS“ citavo „Nielsen“ duomenis, rodančius, kad „Netflix“ televizijos žiūrėjimo dalis JAV 2024 m. sausį padidėjo iki 7,9 proc., palyginti su 7,7 proc. gruodį. Be to, pasak „UBS“, „Netflix“ šiuo metu turi stiprią kainodaros galią kitų transliacijos paslaugų atžvilgiu, nes vidutiniškai jos kainos yra mažesnės už konkurentų kainas už valandą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Analitikų įmonės skaičiavimais, „Netflix“ kaina už valandą vartojimo be reklamos yra apie 30 centų (0,28 euro), palyginti su 56 centais (0,52 euro) „Hulu“, 58 centais (0,53 euro) „Peacock“, 73 centais (0,67 euro) „Disney+“ ir 81 centu (0,75 euro) „Max“ ir „Paramount+“.

Ėmė orientuotis į srautinių transliacijų pelningumą

„Netflix“ yra „pagrindinė žiniasklaidos struktūrinių pokyčių naudos gavėja“, – rašoma analitikų pranešime.

Tradicinės žiniasklaidos bendrovės, mažėjant jų linijinės televizijos verslui, ėmė orientuotis į srautinių transliacijų pelningumą.

Kaip rašė UBS komanda, naujasis planas apima:

  1. Kainų didinimą;
  2. Platformų konsolidaciją;
  3. Mediatekų kuravimą (su tuo susijusį turto nurašymą);
  4. Išlaidų turiniui mažinimą (2023 m. koreguojant dėl su streikais susijusio sumažėjimo);
  5. Atnaujintą dėmesį turinio licencijavimui.

„Kadangi transliacijos tikslas pereina nuo abonentų skaičiaus augimo prie tradicinių žiniasklaidos bendrovių pelningumo, manome, kad „Netflix“ yra didžiausia šios pramonės racionalizacijos naudos gavėja“, – rašė UBS analitikai.

REKLAMA

Daugiau naujų abonentų

Taip pat „UBS“ padidino „Netflix“ grynojo abonentų prieaugio 2024 m. įverčius nuo 18 iki 20 milijonų, „kad atspindėtų nuolatinį abonentų tendencijų pagreitį, [vidutinių pajamų iš vienos narystės] augimą ir didesnį veiklos svertą“.

Analitikai rašė, kad 2023 m. bendrovė pridėjo 29,5 mln. naujų grynųjų abonentų, palyginti su 21 mln. vidutiniškai per 2020–2022 metus, nes „sėkmingai įgyvendino“ mokamo dalijimosi programą visame pasaulyje.

„Nors mes tikimės, kad grynieji pridėtiniai vartotojai lėtės, manome, kad „Netflix“ vis dar turi nemažai galimybių, nes toliau konvertuoja vartotojus į mokamus abonentus ir pritraukia naujas grupes“, – rašė analitikas.

REKLAMA

UBS taip pat padidino „Netflix“ laisvųjų pinigų srautų generavimo iki 2027 m. įverčius. Analitikai tikisi, kad 2024–2027 m. veiklos maržos didės vidutiniškai 300 bazinių punktų per metus, o tai lems 26 proc. sudėtinį metinį veiklos pajamų augimą.

Darant prielaidą, kad grynųjų pinigų turinio išlaidos 2024 m. bus apie 17 mlrd. dolerių (daugiau nei 15,6 mlrd. eurų), o 2025–2027 m. – 18–21 mlrd. dolerių (daugiau nei 16–19 mlrd. eurų), „UBS“ prognozuoja, kad „Netflix“ laisvieji pinigų srautai iki 2027 m. padidės apie 20 proc. (nuo 18 proc.), o tai „padės didinti [akcijų] išpirkimo apimtis“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų