Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rolls Royce Phantom“ - pačių turtingiausių pasaulio žmonių mylimas automobilis, kuris leidžia atsipalaiduoti sėdint ant aukščiausios kokybės odinių sėdynių. Vis dėlto, ne visi „Phantom“ savininkai yra vienodi ir ne visiems patinka drybsoti ant galinių sėdynių.
Japonijoje gyvena automobilių entuziastas, kuris nusprendė, jog atėjo metas radikaliems pokyčiams. Po to, kai 2016 metų rudenį 12 cilindrų variklis iškeliavo į dausas, „Phantom“ savininkas nusprendė, jog jis nenori remontuoti V12 motoro, jis nori ko nors originalaus. Galbūt tokį sprendimą pastūmėjo ne tik noras turėti ką nors originalaus, bet ir dalių trūkumas arba jų kaina - visgi, automanas gyvena ne Europoje, o Japonijoje.
Taigi, vietoj to, kad į „Rolls Royce Phantom“ sumontuotų V8 ar egzotišką V10, Japonijoje gyvenantis automobilių entuziastas pasirinko legenda tapusį jėgos agregatą - „2JZ-GTE“, šešių cilindrų motorą, kuris buvo montuojamas į daugybę skirtingų „Toyota“ bei „Lexus“ modelių.

Rolls Royce Phantom“ - pačių turtingiausių pasaulio žmonių mylimas automobilis, kuris leidžia atsipalaiduoti sėdint ant aukščiausios kokybės odinių sėdynių. Vis dėlto, ne visi „Phantom“ savininkai yra vienodi ir ne visiems patinka drybsoti ant galinių sėdynių.
Japonijoje gyvena automobilių entuziastas, kuris nusprendė, jog atėjo metas radikaliems pokyčiams. Po to, kai 2016 metų rudenį 12 cilindrų variklis iškeliavo į dausas, „Phantom“ savininkas nusprendė, jog jis nenori remontuoti V12 motoro, jis nori ko nors originalaus. Galbūt tokį sprendimą pastūmėjo ne tik noras turėti ką nors originalaus, bet ir dalių trūkumas arba jų kaina - visgi, automanas gyvena ne Europoje, o Japonijoje.
Taigi, vietoj to, kad į „Rolls Royce Phantom“ sumontuotų V8 ar egzotišką V10, Japonijoje gyvenantis automobilių entuziastas pasirinko legenda tapusį jėgos agregatą - „2JZ-GTE“, šešių cilindrų motorą, kuris buvo montuojamas į daugybę skirtingų „Toyota“ bei „Lexus“ modelių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Rolls Royce


Įsigijęs „pliką“ variklį, automobilių entuziastas naująją širdį patikėjo savo amato specialistams, kurie ne tik sumontavo gausų kiekį kaltinių detalių, bet ir pridėjo „Greddy T78-33D“ turbiną ir „HKS GTS8555“ mechaninį kompresorių. Visų modifikacijų rezultatas - 600 arklio galių naudojant žemą turbinos slėgį ir maždaug 900 arklio galių naudojant aukštą turbinos slėgį.
O dabar laikas vaizdams ir garsams.

VIDEO



Sveikata.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų