REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie naujos kartos „Mazda RX“ šeimos narys girdime ne vienerius metus. Vienu metu skaitėme „Mazda“ vadovo pareiškimus, jog rotorinio variklio projektas nutrauktas, kitu metu girdėjome visiškai kitokias japoniškų automobilių gamintojos atstovų mintis. 
Iki šiol apie naują „RX“ modelį „Mazda“ vadovai kalba nenoriai, tačiau „CarAdvice“ leidinio žurnalistai sugebėjo pasikviesti kavos Kiyoshi Fujiwara, „Mazda“ kompanijos tyrimų ir technologijų departamento vadovą, puodelio kavos ir paklausinėti apie daugelio automanų laukiamą „Mazda RX“ šeimos narį.
Pasak Kiyoshi Fujiwara, japoniškų automobilių gamintoja turi vieną aiškų tikslą - pradėti serijinę „RX-Vision“ gamybą. Nuostabaus koncepcinio automobilio gamybą, kuris po ilgu variklio dangčiu turėtų ne tradicinį, bet rotorinį variklį.

Apie naujos kartos „Mazda RX“ šeimos narys girdime ne vienerius metus. Vienu metu skaitėme „Mazda“ vadovo pareiškimus, jog rotorinio variklio projektas nutrauktas, kitu metu girdėjome visiškai kitokias japoniškų automobilių gamintojos atstovų mintis. 
Iki šiol apie naują „RX“ modelį „Mazda“ vadovai kalba nenoriai, tačiau „CarAdvice“ leidinio žurnalistai sugebėjo pasikviesti kavos Kiyoshi Fujiwara, „Mazda“ kompanijos tyrimų ir technologijų departamento vadovą, puodelio kavos ir paklausinėti apie daugelio automanų laukiamą „Mazda RX“ šeimos narį.
Pasak Kiyoshi Fujiwara, japoniškų automobilių gamintoja turi vieną aiškų tikslą - pradėti serijinę „RX-Vision“ gamybą. Nuostabaus koncepcinio automobilio gamybą, kuris po ilgu variklio dangčiu turėtų ne tradicinį, bet rotorinį variklį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

RX-7


„Pats didžiausias galvos skausmas - išmetamųjų dujų emisijos ir kuro sąnaudos. Tai yra didžiausios kliūtis, kurios mums neleidžia šiandien pristatyti sportišką modelį su naujos kartos rotoriniu motoru“, - priduria Kiyoshi Fujiwara.
„Mūsų inžinierių komanda nori, jog naujos kartos rotorinis variklis veiktų tik savo jėgomis. Nenorime į jėgainės veikimo procesą įtraukti elektrinių motorų. Kodėl? Nes elektros motorai ir papildomi akumuliatoriai ženkliai padidina automobilio svorį, o tai kenkia idealiam sportiško kupė balansui. Šiuo metu matome tik vieną kelią - į pagalbą pasitelkti ne vieną, bet porą turbinų“, - pasakoja specialistas.
„Tai yra nišinis automobilis. Turime tai visi pripažinti ir suprasti, jog potencialių pirkėjų visame pasaulyje nėra labai daug, todėl „RX“ modelio pasirodymas priklauso nuo „CX-3“, „CX-5“ ir kitų populiarų „Mazda“ modelių.“

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų