
„Didesnių, erdvesnių ir brangesnių modelių pirkėjai dažniausiai renkasi dyzelinu varomą motorą, vien dėl to, jog jie per vienerius metus nuvažiuoja daugiau nei 30 000 kilometrų. Bent jau kol kas, geresnės alternatyvos už dyzelinu varomą variklį tiesiog nėra“, – pasakoja Jeffas Guytonas.
Nors senajame žemyne dyzeliniai varikliai tapo atpirkimo ožiu, japoniškos markės vadovas yra įsitikinęs, jog automobilių gamintojai dyzelinių variklių taip greitai neatsisakys.
„Mūsų pardavimų statistika rodo, jog dyzelinį variklį renkasi daugiau nei 50 procentų pirkėjų. Panašią statistiką išvystume ir pas kitus gamintojus, kurie turi pakankamai plačią variklių gamą“, – priduria „Mazda Europe“ padalinio vadovas.
Elektra varomų ratuočių gerbėjams „Mazda“ taip pat turi gerų žinių. 2020 metais „Mazda“ pristatys pirmąjį kompanijos elektromobilį, už kurio konstravimą buvo atsakingi tik „Mazda“ markės inžinieriai. Tuo tarpu bendras „Toyota“, „Denso“ ir „Mazda“ technologijų krepšelį turėsiantis modelis pasirodys šiek tiek vėliau – 2024 arba 2025 metais.


