• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lygiai prieš dešimt metų Londone pradėjusi veikti bendro visuomeninio transporto bilieto „Oyster“ sistema palengvino sostinės gyventojų ir svečių keliones, tačiau paaiškėjo, kad nebeveikiančiose kortelėse yra įšaldyta beveik 100 milijonų svarų žmonių pinigų.

Lygiai prieš dešimt metų Londone pradėjusi veikti bendro visuomeninio transporto bilieto „Oyster“ sistema palengvino sostinės gyventojų ir svečių keliones, tačiau paaiškėjo, kad nebeveikiančiose kortelėse yra įšaldyta beveik 100 milijonų svarų žmonių pinigų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Transport for London“ pripažino, kad ši milžiniška pinigų suma susidarė iš kreditų – vartotojų įvestų papildymų, kurie nebuvo panaudoti.

REKLAMA

Per dešimtmetį iš viso buvo išduota 42,5 milijono „Oyster“ kortelių, iš kurių 25 milijonai yra nebegaliojančios – tokiomis laikomos kortelės, kurios per metus  nebuvo nė karto panaudotos.

Už 5 svarus kainuojantį kortelės užstatą, imamą išduodant naują kortelę, yra surinkta 46,6 milijono svarų.

Be to, dar 53 milijonai svarų susidarė iš vartotojų pervestų bilieto papildymų.

Šiuos skaičius „Transport for London“ atskleidė pradėjus šia tema domėtis Liberaldemokratų politikams. Šie ragina sudaryti galimybes keleiviams paprasčiau atsiimti nepanaudotas „Oyster“ įmokas.

REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu vartotojai gali atgauti įmokėtus pinigus metro stočių bilietų pardavimo kasose, tačiau tik tuo atveju, jei papildymo įmokos buvo atliktos grynaisiais pinigais. Teisinamasi, jog sugrąžinti pinigus įmokėjusiems kreditine ar debito kortele dėl techninių priežasčių galima tik telefonu.

„Transport for London“ tikina, kad rengiasi išspręsti šią problemą ir sudaryti galimybę išsigryninti pinigus iš savo „Oyster“ kortelės visiems keleiviams, tačiau dėl šiuo metu bandomos programinės įrangos naujovė vėluos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų