• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Siekiant atkreipti dėmesį į franšizavimo tendencijas ir situaciją Lietuvoje bei paskatinti verslininkus apsvarstyti šį verslo plėtros būdą, šią savaitę buvo pristatyta verslo bendruomenei skirta knyga „Franšizės įsigijimas: greitkelis į verslo sėkmę“.

REKLAMA
REKLAMA

Tikimasi, kad šis praktinis vadovas bus naudingas ne tik galimybę prisijungti prie konkrečių franšizės tinklų jau planuojantiems ir tam reikalingų žinių stokojantiems verslininkams, tačiau ir nepriklausomo bei franšizės pagrindu veikiančio verslo galimybes lyginantiems asmenims.

REKLAMA

Franšizavimas yra vienas sparčiausių verslo plėtros būdų. Ekonomikos ir verslo ekspertai visame pasaulyje pabrėžia didelę šios verslo rūšies įtaką tiek bendram šalių ekonomikos vystymuisi, tiek ir privataus, o ypač smulkaus bei vidutinio verslo plėtrai. 2009 m. duomenimis, Vokietijoje franšizės davėjai siūlo 960 prekės ženklų, Prancūzijoje – 1369, Lenkijoje - 565, o į Lietuvą dydžiu panašioje Slovėnijoje – 107. Nors tikslių Lietuvos duomenų nėra, tačiau skaičiuojama, kad šis skaičius gali tesiekti 40,“ – teigia vienas knygos bendraautorių Lietuvos franšizės centro prie Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos direktorius Severinas Žilinskis. „Praktika rodo, kad viena iš nedidelio franšizavimo populiarumo Lietuvoje priežasčių – žinių apie šį verslo modelį stoka ir nepakankamos mūsų verslininkų plėtros ambicijos. Taigi žinyno tikslas yra užpildyti šias spragas ir supažindinti Lietuvos verslo bendruomenę su franšizės įsigijimo specifika, privalumais ir rizikomis.“

REKLAMA
REKLAMA

Praktiniame vadove pateikiama bendroji informacija apie franšizavimą, išsamiai pristatomas šis modelis bei su juo susijęs žodynas, aprašomi galimi franšizės davėjų ir gavėjų motyvai ir rizikos, paaiškinama, kaip įvertinti savo potencialą darbui pagal franšizės sutartį, kaip nustatyti poreikius perkamai franšizei bei kaip atlikti franšizių vertinimą ir galutinę atranką pagal jų koncepcijų tarpusavio lyginimo algoritmą bei knygoje pateiktus kriterijus. Taip pat vadove išsamiai pristatoma su franšizavimu susijusi Lietuvos ir Latvijos mokestinė ir teisinė aplinka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

S. Žilinskis taip pat pabrėžia, kad pateikiami praktiniai patarimai bus naudingi jau turintiems konkrečių verslo planų. „Manome, kad vadove pateikti atsakymai bus naudingi ieškant verslui tinkamiausių sprendimų ir verslininkams bus lengviau apsispręsti, kas jiems palankiau konkrečiu atveju – nuosavo verslo steigimas ar franšizės pirkimas.

REKLAMA

Taip pat verslo bendruomenė išsamiai ir praktiškai su franšizavimu galės susipažinti balandžio 28 d. Vilniuje vyksiančioje tarptautinėje franšizavimo dienoje „Brand 4 Baltic“. Jos metu vyksiančioje konferencijoje įvairiais aspektais bus nagrinėjama franšizavimo tema, o kontaktų mugės metu potencialūs franšizės gavėjai iš Lietuvos galės užmegzti ryšius su atvykusiais žinomų prekių ženklų franšizių davėjais. Į Vilnių atvažiuos tokie prekių ženklai kaip „Gloria Jean's“, „Expense Reduction Analysts“, „IRT Surveys“, „Antony Morato“ ir kt.“

Daugiau informacijos apie franšizavimo dieną „Brand 4 Baltic“ bei knygos „Franšizės įsigijimas – greitkelis į verslo sėkmę“ elektroninę versiją galima rasti tinklapyje www.brand4baltic.lt.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų