
Vilkikus įsigijusio „Gruber Logistics“ Lietuvos padalinio vadovas Dainius Pelenis pažymi, jog šiuo žingsniu įmonė prisideda prie tvarios aplinkos kūrimo. „Didžiuojamės, jog tapome pionieriais ir pirmieji Lietuvoje bei Baltijos šalyse pradėsime naudoti tik suskystintomis gamtinėmis dujomis (LNG) varomus vilkikus. Tikimės, jog šio žingsnio dėka padalinys Lietuvoje taps dar patrauklesniu mūsų užsakovams“, - teigė jis.
Tarptautinių pervežimų įmonė „Gruber Logistics“ siekia, jog vykdoma veikla darytų kuo mažesnį neigiamą poveikį aplinkai ir investavimas į suskystintomis gamtinėmis dujomis varomus vilkikus yra dar viena svarbi įmonės plėtros kryptis.
Pagrindiniai „Iveco Stralis NP 460“ privalumai lyginant su dyzeliniais krovininiais automobiliais yra  automatizuota 12 pavarų HI TRONIX pavarų dėžė, iki 15 proc. mažesnės degalų sąnaudos, techniniai aptarnavimai atliekami  kas  90 000 km. Taip pat bendroji šio automobilio nuosavybės  kaina lyginant su dyzeliniu vilkiku yra iki 9 proc. mažesnė – pagrindinis tai lemiantis veiksnys yra mažesnės kuro sąnaudos ir kaina.
Naujai įsigytos dujinės transporto priemonės bus eksploatuojamos Vakarų Europoje. Viena iš priežasčių – Lietuva, skirtingai nei kitos ekologišką transportą skatinančios šalys, vis dar neturi tokiems gamtinėmis dujomis varomiems automobiliams reikalingos infrastruktūros.
„Tikimės, jog šis žingsnis po truputį išjudins visą Lietuvos tarptautinio transporto rinką. Užsienio šalių patirtis rodo, jog  aktyvesni valdžios veiksmai ir verslo palaikymas yra svarbus žingsnis dujinio transporto plėtros ir šalies ekonomikos augimo srityje, dujinį transportą vystančios įmonės atleidžiamos nuo tam tikrų mokesčių, mokamos valstybinės subsidijos įsigyjant naują techniką ir tai labai skatina verslo plėtrą. Jei Lietuvoje atsirastų dujiniam transportui reikalinga infrastuktūra, tai neabejotinai paskatintų verslo įmones rinktis ekologiškesnes transporto priemones bei mažintų priklausomybę nuo naftos kainos pokyčių“, - sako E. Jakubonis.
Pagal dabartinius reikalavimus, visiems ES gamintojams nustatytas reikalavimas, jog nuo 2025 metų 15 proc. visų registruojamų naujų transporto priemonių būtų tik ekologiškos. 2030 metams šį rodiklį siekiama padidinti iki 35 proc.

 
  
  
  
  
  
  
 
 
  
 